خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

داستان انسان‌های فراموش شده
پنجاهمین برنامه فیلم و گپ برگزار می‌شود؛
 

داستان انسان‌های فراموش شده

پنجاهمین نشست فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «نام من جو است» ساخته کن لوچ اختصاص دارد.
دوشنبه، 13 بهمن 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، پنجاهمین نشست فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «نام من جو است» ساخته کن لوچ و محصول سال 1998 اختصاص دارد. در این برنامه که چهارشنبه 15 بهمن ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت. 
«نام من جو است» فیلمی در ژانر درام و محصول سینمای انگلستان است. داستان فیلم درباره مردی به نام «جو» با بازی پيتر مولان است که به‌تازگی اعتیاد به الکل را ترک کرده است، برای حمایت از سایر الکلی‌ها تیم فوتبالی در یکی از فقیر‌ترین محله‌های گلاسکو راه‌اندازی می‌کند. در این میان . جو که به‌دنبال کمک کردن به افرادی مانند خود است، با سارا که یک فعال اجتماعی است آشنا می‌شود و این شروع داستان عاشقانه جو و سارا است. 
فیلم در طول 105 دقیقه به سبک بیشتر فیلم‌های کن لوچ به مضامینی مانند انسان دوستي، انتقاد اجتماعي، گزارش مستند‌گونه و توجه به فرودستان و فراموش‌شدگان می‌پردازد. 
«فیلم و گپ» باغ کتاب با هدف نمایش فیلم‌های مطرح سینمای جهان هر چهارشنبه از ساعت 14 در سالن شماره 8  باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته‌شده سینما به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد و حاضران نیز می‌توانند سؤالات خود پیرامون فیلم را مطرح کنند. علاقه‌مندان به خرید آنلاین بلیت می‌توانند از طریق صفحه خرید بلیت فیلم و گپ در سایت رویدادهای باغ کتاب تهران اقدام کنند.

تصاویر
  • داستان انسان‌های فراموش شده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: