خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

تجربه‌ی هم‌خوانی کتاب‌ها با «کتاب گپ»
 

تجربه‌ی هم‌خوانی کتاب‌ها با «کتاب گپ»

باغ کتاب تهران جلسات دورخوانی کتاب را به‌صورت هفتگی برگزار می‌کند.
جمعه، 13 مهر 1403 | Article Rating

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های کتاب‌خوانی، خواندن کتاب همراه با دیگران است. شما در یک گروه کتابخوانی عضو می‌شوید و تصمیم می‌گیرید در یک روز و ساعت مشخص، همراه با دیگران کتابی را بخوانید و درباره‌ی آن حرف بزنید. گروه کتابخوانی به شما این امکان را می‌دهد تا دمی از روزمرگی‌های خود فاصله بگیرید، کار و بار خود بیرون در می‌گذارید و شیرجه می‌زنید به دنیای جادویی کتاب‌ها. مثل تجربه‌ی برنامه‌ی هفتگی ورزش است که شما وقتی وارد باشگاه می‌شوید، همه‌ی اتفاقات آن بیرون را فراموش می‌کنید و تصمیم می‌گیرید به سلامت بدن خود بپردازید. اما توی گروه کتابخوانی شما به فکر سلامتی روح و روان خود هستید، و خیال خود را تمرین می‌دهید.
از مهم‌ترین مزایای کتابخوانی جمعی این است که شما درک و دریافت خود را از یک متن واحد بیان می‌کنید و می‌توانید نظر دیگران را در مورد آن بشنوید و از آن دفاع کنید یا آن را تعدیل کنید. همچنین این فرصت پیش روی شما ست تا ببینید دیگران چطور یک متن را می‌خوانند، روی چه مواردی دست می‌گذارند و چه بخش‌هایی از متن از نظرشان مغفول می‌ماند؟ این یعنی «تمرین گفتگو».

پیشنهاد ما به شما این است؛ اگر روزی به یک گروه کتابخوانی دعوت شدید، به‌سادگی این فرصت را از دست ندهید!

«کتاب گپ»
جلسات دورخوانی باغ کتاب تهران با عنوان «کتاب گپ» به همت کارشناسان بخش کتابفروشی بزرگسال و با حضور عموم کتاب‌دوستان در فضای سروستان برگزار می‌شود. قرار است در این دورخوانی‌ها، ما بخش‌هایی از کتاب‌ها را در کنار هم بخوانیم و سپس همه در مورد آن صحبت کنیم و نظر یکدیگر را نقد و بررسی کنیم. این جلسات روزهای یکشنبه ساعت 10 صبح در فضای کتابفروشی بزرگسال برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است. هر هفته یک کتاب تعیین می‌شود و افراد می‌توانند قبل از جلسه مباحث و نظرات خود را از قبل آماده کنند.
برای دریافت اطلاعات و هماهنگی برنامه‌های «کتاب گپ» می‌توانید از طریق لینک زیر عضو گروه شبکه‌ی مجازی این جمع شوید:


گروه تلگرام


پیام رسان بله

تصاویر
  • تجربه‌ی هم‌خوانی کتاب‌ها با «کتاب گپ»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: