خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«پول را بردار و فرار کن»، داستان یک سارق
 

«پول را بردار و فرار کن»، داستان یک سارق

در برنامه «فیلم و گپ» این هفته باغ کتاب، فیلم سینمایی «پول را بردار و فرار کن» به کارگردانی وودی آلن نمایش داده می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 02 اسفند 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در برنامه این هفته «فیلم و گپ» باغ کتاب فیلم سینمایی «پول را بردار و فرار کن» محصول سال 1969 سینمای آمریکا به کارگردانی وودی آلن نمایش داده می‌شود. این برنامه روز چهارشنبه سوم اسفند ماه از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود و سعید قطبی‌زاده منتقد سینما به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد.
فیلم «پول را بردار و فرار کن» در ژانر کمدی ساخته شده و درباره زندگی سارقی کارنابلد به نام ویرژیل استارکول با بازی وودی آلن است. استارکول کودکی سختی داشته و دائماً از جانب هم سن و سالان خود مورد تحقیر قرار گرفته است. او وارد هرکاری که می‌شود در آن ناموفق است. در نتیجه تصمیم می‌گیرد سارق بانک شود اما در این شغل نیز چندان موفق نیست.
فیلم پول را بردار و فرار کن دومین ساخته این کارگردان است و همچنین اولین فیلم ورودی آلن است که در آن همزمان نویسنده، کارگردان و بازیگر بوده است. 
بعد از نمایش فیلم سعید قطبی‌ زاده منتقد و مدرس سینما درباره فیلم، کارگردانی و ژانر آن صحبت می‌کند. شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند درباره فیلم به بحث و گفت‌و‌گو بپردازند.
برنامه فیلم و گپ هر چهارشنبه با حضور سعید قطبی‌ زاده به نمایش و نقد فیلم‌های مطرح سینمای کلاسیک اختصاص دارد. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانیevent.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند.

تصاویر
  • «پول را بردار و فرار کن»، داستان یک سارق
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: