خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

جشن ولادت امام علی (ع) در باغ کتاب؛ از سرگرمی تا جایزه
 

جشن ولادت امام علی (ع) در باغ کتاب؛ از سرگرمی تا جایزه

جشن ولادت امام علی (ع) و روز پدر با برنامه‌های متنوع و با اجرای مژده لواسانی در باغ کتاب برگزار می‌شود.
جمعه، 14 بهمن 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، جشن ولادت امام علی (ع) اجرای مژده لواسانی و با اجرای برنامه‌های متنوع مانند قصه‌خوانی، نقالی، سرود، نمایش علمی و رونمایی از خوشنویسی کتیبه «یا علی» و قرعه‌کشی روز جمعه 14 بهمن ماه در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
جشن ولادت امام علی (ع) با قصه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود. در این رویداد قصه‌هایی از زندگی امیر المؤمنین (ع) برای کودکان و نوجوانان روایت می‌شود. پس از اجرای برنامه قصه‌گویی، کودکان و خانواده‌های بازی‌های گروهی را در کنار هم انجام می‌دهند و آموزش می‌بینند. 
در ادامه برنامه، گروه سرود کودکان و نوجوانان به اجرای سرود می‌پردازند و همچنین اجرای نقالی کودکانه در مدح امام علی (ع) برگزار می‌شود. 
در بخش بعدی برنامه، یک نمایش علمی توسط شرکت «فن‌آموز» یکی از شناخته‌شده‌ترین مروجان علم کشور اجرا خواهد شد. 
در ادامه برنامه نیز استند آپ کمدی توسط یکی از هنرمندان کشور اجرا می‌شود. در بخش پایانی برنامه از خوشنویسی کتیبه «یا علی» رونمایی خواهد شد. این کتیبه توسط یکی از هنرمندان خطاط و با کمک مخاطبان خوشنویسی خواهد شد و قرار است 1467 مرتبه ذکر «یا علی» خطاطی شود. همچنین به شرکت‌کنندگان برگزیده بخش خطاطی به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد. 
در این روز مخاطبان باغ کتاب می‌توانند از تخفیف‌های بخش‌های مختلف باغ کتاب استفاده کنند. 
جشن ولادت امام علی (ع) روز جمعه 14 بهمن ماه از ساعت 18 تا 23:30 و رویداد خوشنویسی کتیبه در همین روز از اذان ظهر تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.  
 

تصاویر
  • جشن ولادت امام علی (ع) در باغ کتاب؛ از سرگرمی تا جایزه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: