خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«پینوکیو؛ گیرمو دل تورو»، اقتباسی از یک افسانه قدیمی
 

«پینوکیو؛ گیرمو دل تورو»، اقتباسی از یک افسانه قدیمی

در «شب کارتون» باغ کتاب انیمیشن «پینوکیو؛ گیرمو دل تورو» محصول سال 2022 نمایش داده می‌شود.
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب، در «شب کارتون» باغ کتاب انیمیشن «پینوکیو؛ گیرمو دل تورو» محصول سال 2022 سینمای آمریکا و با دوبله گروه سورن نمایش داده می‌شود. این برنامه روز جمعه 14 بهمن ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود.
پینوکیو یک انیمیشن فانتزی موزیکال در سبک استاپ موشن به کارگردانی گیرمو دل تورو است که با اقتباس از داستان معروف پینوکیو و ارائه روایت متفاوتی از این افسانه قدیمی ایتالیایی ساخته شده است. داستان انیمیشن پینوکیو از جایی شروع می‌شود که «پدر ژپتو» که نجاری پیر است که برای پسرش «کارلو» که در جنگ جهانی دوم کشته شده است سوگواری می‌کند. 
یک شب از شدت غم و اندوه درخت کنار قبر کارلو را قطع می‌کند و از آن برای خود عروسکی چوبی می‌سازد تا جایگزین فرزند از دست‌رفته‌اش شود. صبح روز بعد او عروسک چوبی جان گرفته است و همینجاست که ماجراهای او و پینوکیو آغاز می‌شود.   
انیمیشن پینوکیو در وب سایت‌های معروف نقد و تحلیل فیلم امتیاز 97 درصد را دریافت کرد و منتقدان نیز به تحسین آن پرداختند. همچنین در سه بخش بهترین فیلم پویانمایی، بهترین موسیقی و بهترین ترانه غیراقتباسی  نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. 
انیمشن پینوکیو با دوبله گروه سورن اکران می‌شود و عوامل دوبله نیز در این برنامه حضور خواهند داشت. گروه سورن یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دوبلاژ کشور است و دوبله بسیاری از انیمیشن‌ها و فیلم‌ها مانند «مینیون‌ها»، «زوتوپیا پلاس»، «دختر کفشدوزکی»، «دکتر استرنج 2»، «زمانی برای مردن نیست» و ... را منتشر کرده‌ است.
انیمیشن پینوکیو روز جمعه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در برنامه می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام کنند. 
 

تصاویر
  • «پینوکیو؛ گیرمو دل تورو»، اقتباسی از یک افسانه قدیمی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: