خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

انیمه «آریِتی»، سفر به دنیای آدم کوچولوها
 

انیمه «آریِتی»، سفر به دنیای آدم کوچولوها

«شب انیمه» باغ کتاب با نمایش «آریِتی» به نویسندگی «هایائو میازاکی» محصول سال 2010 برگزار می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 04 بهمن 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در «شب انیمه» باغ کتاب فیلم سینمایی «آریِتی» به کارگردانی «هیروماسا یونه‌بایاشی» محصول سال 2010 سینمای ژاپن نمایش داده می‌شود. این برنامه روز جمعه 7 بهمن ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود.
«شو» پسری جوان با مشکل قلبی است که برای استراحت و تقویت جسمی به خانه ییلاقیشان نقل مکان می‌کند و با خاله‌اش و مستخدم خانه وقت می‌گذراند. با ورود «شو» به خانه، طولی نمی‌کشد که با خانواده‌ای از آدم کوچولو‌ها آشنا می‌شود. «آریِتی» یک آدم کوچولوست که با خانواده‌اش به صورت پنهانی ساکن این خانه هستند. «شو» و «آریِتی» هم صحبت یکدیگر می‌شوند اما مستخدم خانه به حضور «آریِتی» مشکوک شده و ادامه حضور او در خانه با مشکل مواجه می‌شود.
انیمه «آریِتی» از پرفروش‌ترین انیمه‌های کشور ژاپن بوده که فارغ از فروش بالای گیشه، عنوان بهترین انیمیشن سال را از جایزه آکادمی فیلم ژاپن کسب کرده است. نویسنده این انیمه «هایائو میازاکی» کارگردان و نویسنده مشهور ژاپنی بوده است.
انیمه «آریِتی» با زبان اصلی و زیرنویس فارسی، روز جمعه 7 بهمن ماه از ساعت 19 در سالن نمایش شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند.  
 

تصاویر
  • انیمه «آریِتی»، سفر به دنیای آدم کوچولوها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: