خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

بازگشت «گربه چکمه‌پوش» با «آخرین آرزو»
«شب کارتون» برگزار می‌شود:
 

بازگشت «گربه چکمه‌پوش» با «آخرین آرزو»

در «شب کارتون» این هفته باغ کتاب، انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» محصول سال 2022 سینمای آمریکا به نمایش در می‌آید.
ﺳﻪشنبه، 27 دی 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در برنامه «شب کارتون» باغ کتاب انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» محصول سال 2022 سینمای آمریکا با دوبله گروه سورن نمایش داده می‌شود. این برنامه روز پنجشنبه 29 دی ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود.
گربه چکمه‌پوش یک انیمیشن در ژانر کمدی ماجراجویانه است. داستان این انیمیشن از جایی شروع می‌شود که گربه چکمه‌پوش پس از شرکت در یک مهمانی با عده‌ای درگیر می‌شود. اگرچه او از این درگیری جان سالم به در می‌برد اما بعداً به صورت تصادفی کشته می‌شود. 
بعد از اینکه به هوش می‌آید، متوجه می‌شود از 9 جانی که داشته تنها یک جان دیگر باقی مانده است و «ستاره آرزو» می‌تواند مشکل او را حل کند. گربه چکمه‌پوش برای پیدا کردن نقشه و مکان ستاره آرزو وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود. 
داستان گربه‌ چکمه‌‌پوش یک اسپین آف از فرنچایز «شرک» است و بر اساس شخصیتی به همین نام که در سری انیمیشن‌های شرک وجود داشت، ساخته شده است. این فیلم با واکنش مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. همچنین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوپ و جایزه موسیقی هالیوود شد. 
 انیمیشن «خاطرات یک بچه چلمن 2» را گروه سورن دوبله کرده است. گروه سورن یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دوبلاژ کشور است و دوبله بسیاری از انیمیشن‌ها و فیلم‌ها مانند «مینیون‌ها»، «زوتوپیا پلاس»، «دختر کفشدوزکی»، «دکتر استرنج 2»، «زمانی برای مردن نیست» و ... را منتشر کرده‌ است.
انیمیشن گربه چکمه‌پوش روز پنجشنبه 29 دی ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در برنامه‌ می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/ اقدام نمایند. 
 

تصاویر
  • بازگشت «گربه چکمه‌پوش» با «آخرین آرزو»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: