خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»؛ داستان سلوک یک قهرمان
 

کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»؛ داستان سلوک یک قهرمان

باغ کتاب تهران به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» را معرفی‌ می‌کند.
ﺳﻪشنبه، 13 دی 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار قاسم سلیمانی است که سال 99 توسط انتشارات مکتب حاج قاسم روانه بازار نشر شد. این کتاب روایتی از کودکی و شرح زندگی این سردار شهید به قلم خود اوست.
کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» شرح زندگی روستا‌زاده‌ای از یکی از نقاط دورافتاده کرمان است که روایت‌هایی از کودکی، نوجوانی، خانواده و مبارزات انقلابی‌اش می‌گوید. خواننده کتاب از آغاز دوران کودکی در روستای قنات ملک کرمان تا مبارزات انقلابی نگارنده با او همراه می‌شود. در خلال این روایت سلوک روحی و معنوی نویسنده در طول زمان به‌خوبی نمود پیدا می‌کند. 
عنوان کتاب اگرچه با شخصیت و آن‌چیزی که از نگارنده در ذهن داریم، همخوانی دارد؛ اما خود ماجرایی شنیدنی دارد. در دوران شاه شهید سلیمانی شاید بی‌احترامی یک مأمور شهربانی به خانمی در خیابان بود. شهید سلیمانی که از دیدن این صحنه به‌شدت برآشفته شده بود، بدون توجه به عواقب کارش، او را نقش بر زمین می‌کند و مأموران موفق به دستگیر او نمی‌شود. بعد از این اتفاق شهید سلیمانی می‌گوید: «دیگر از چیزی نمی‌ترسیدم.»
خاطرات شهید سلیمانی می‌تواند حاوی این پیام باشد که برای رسیدن به اهداف بزرگ نیازی به ثروت و پشتوانه نیست و اگر کسی هدفی درست و نهادی پاک داشته باشد، در مسیر خدایی قرار می‌گیرد و از چیزی نمی‌ترسد. 
کتاب ازچیزی نمی ترسیدم مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده است و در دو بخش نوشتار و دست‌‌نوشته توسط انتشارات مکتب حاج قاسم به چاپ رسیده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی باغ کتاب به نشانی shop.bagheketab.com اقدام نمایید. 
 

تصاویر
  • کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»؛ داستان سلوک یک قهرمان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: