خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

فیلم «طعمه» در باغ کتاب؛ علمی-تخیلی و ترسناک
 

فیلم «طعمه» در باغ کتاب؛ علمی-تخیلی و ترسناک

در «شب ترسناک» این هفته باغ کتاب، فیلم «طعمه» محصول سال 2022 سینمای آمریکا نمایش داده می‌شود.
یکشنبه، 27 آذر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در برنامه «شب ترسناک» باغ کتاب، فیلم سینمایی «طعمه» به کارگردانی «دن تراچنبرگ» و محصول سال 2022 سینمای آمریکا نمایش داده می‌شود. نمایش فیلم «طعمه» روز پنجشنبه، اول دی ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب برپا می‌شود.
فیلم سینمایی طعمه در ژانر علمی تخیلی و ترسناک ساخته شده است. داستان فیلم «طعمه» درباره جنگ‌جویی از قبیله‌های سرخپوستی به نام «نارو» است که می‌خواهد در قبیله، خود را به عنوان شکارچی اثبات کند. در این مسیر او متوجه می‌شود که موجودی غریبه انسان‌ها را به عنوان سرگرمی شکار کند. این موجود غریبه تنها دشمن قبیله نارو نیست و او مسیر دشوار‌تری را پیش رو دارد. 
فیلم سینمایی طعمه پنجمین سری از این فیلم‌هاست و پیش از این چهار فیلم دیگر از این سری منتشر شده است. همچنین این فیلم با استقبال نسبتاً خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد.
برنامه «شب ترسناک» باغ کتاب هر پنجشنبه در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود و در هر قسمت آن یکی از فیلم‌های ترسناک روز یا شناخته‌شده نمایش داده می‌شود.
فیلم «طعمه» روز پنجشنبه یکم دی ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام نمایند. 
 

تصاویر
  • فیلم «طعمه» در باغ کتاب؛ علمی-تخیلی و ترسناک
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: