خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

فیلم «رزتا»؛ داستان رنج و التیام
 

فیلم «رزتا»؛ داستان رنج و التیام

صد و هفدهمین برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «رزتا» اثر برادران داردن اختصاص دارد.
یکشنبه، 13 شهریور 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، صد و هفدهمین برنامه فیلم و گپ باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «رزتا» اثر برادران داردن و محصول سال 1999 سینمای فرانسه و بلژیک اختصاص دارد. فیلم «رزتا» روز چهارشنبه 16 شهریور از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود. سعید قطبی‌زاده منتقد سینما نیز به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت.
«رزتا» فیلمی 93 دقیقه و شخصیت محور است که داستان دختری به نام رزتا را روایت می‌کند. رزتا دختری جوان است که با درگیری و تنش از شغل خود اخراج می‌شود. او به خاطر شرایط نابسامان زندگی‌اش به دنبال پیدا کردن شغل است. در این جریان با پسری به نام ریکه آشنا می‌شود که به رزتا ابراز علاقه می‌کند؛ اما رزتا نمی‌تواند پذیرای این علاقه باشد.
فیلم «رزتا» یکی از شناخته‌شده‌ترین فیلم‌های برادران داردن است. این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره سینمایی کن برای امیلی دوکن بازیگر نقش رزتا به ارمغان آورد. 
پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد. شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند سؤالات خود را پیرامون فیلم مطرح کرده و به گفت‌و‌گو بنشینند.
فیلم و گپ از برنامه‌های فرهنگی باغ کتاب است که با هدف نمایش و نقد فیلم‌های مطرح کلاسیک سینمای جهان هر چهارشنبه در سالن شماره 8 این مجموعه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/403  اقدام کنند.
 

تصاویر
  • فیلم «رزتا»؛ داستان رنج و التیام
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: