خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

تماشای اولین تصاویر «جیمز وب» در باغ کتاب
همزمان با پخش جهانی این تصاویر اتفاق افتاد:
 

تماشای اولین تصاویر «جیمز وب» در باغ کتاب

نخستین تصاویر تمام رنگی تلسکوپ فضایی جیمز وب روز سه‌شنبه 21 تیر ماه همزمان با پخش جهانی در باغ کتاب تهران نمایش داده شد.
چهارشنبه، 22 تیر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، نخستین تصاویر تمام رنگی تلسکوپ فضایی جیمز وب روز سه‌شنبه 21 تیر ماه همزمان با پخش جهانی و با حضور کارشناسان و با استقبال علاقه‌مندان در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران نمایش داده شد.
در این برنامه دارا تیموری‌فر، سوگل دانائی کارشناسان نجوم، محمد حسین جهان پناه، روزنامه نگار حوزه علم و احسان ابراهیمان دانشجوی دکتری کیهان شناسی به عنوان کارشناس حضور داشتند.
در ابتدای این نشست تیموری‌فر و دانائی به عنوان کارشناسان برنامه درباره تلسکوپ جیمز وب و تصاویری که قرار است توسط این تلسکوپ منتشر شود توضیحاتی ارائه کردند. سپس حاضران همزمان با رونمایی جهانی از تصاویر این تلسکوپ، موفق به دیدن این تصاویر، بر پرده‌ی سینما شدند.
پس از نمایش تصاویر ابراهیمیان توضیحاتی درباره جنبه‌های علمی تصاویر تلسکوپ جیمز وب ارائه کرد و بعد از آن جهان پناه درباره‌ی مشخصات علمی این تلسکوپ، مأموریت و آخرین اخبار مربوط به آن اطلاعاتی به حاضران داد.
این رویداد از ساعت 18 و 45 دقیقه تا ساعت 20 روز 21 تیرماه به همت مرکز نجوم «آوا استار» و با حضور بیش از 300 نفر از علاقه‌مندان به حوزه‌ی نجوم در باغ کتاب تهران برگزار شد.

تصاویر
  • تماشای اولین تصاویر «جیمز وب» در باغ کتاب
  • تماشای اولین تصاویر «جیمز وب» در باغ کتاب
  • تماشای اولین تصاویر «جیمز وب» در باغ کتاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: