خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

جشن اعیاد قربان و غدیر و پنجمین سالگرد باغ کتاب؛ از مل‌مل و ستاره‌های عصر جدید تا اجرای موسیقی
 

جشن اعیاد قربان و غدیر و پنجمین سالگرد باغ کتاب؛ از مل‌مل و ستاره‌های عصر جدید تا اجرای موسیقی

جشن اعیاد قربان و غدیر همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح باغ کتاب تهران با حضور چهره‌های فرهنگی شناخته شده‌ی کشور برگزار می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 21 تیر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، جشن اعیاد قربان و غدیر همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح باغ کتاب روز پنجشنبه 23 تیر ماه از ساعت 11 تا 22 در این مجموعه علمی فرهنگی برگزار می‌شود. جشن پنج سالگی باغ کتاب شامل برنامه‌های متنوع برای گروه‌های سنی مختلف از قصه‌خوانی، کارگاه و نمایش تا اجرای موسیقی است. در این روز گروه‌ها و چهره‌های فرهنگی و هنری شناخته شده کشور به باغ کتاب می‌آیند تا این روز را در کنار مخاطبان این مجموعه جشن بگیرند.
قصه‌خوانی، نمایش، نقاشی و کارگاه ساخت عروسک
جشن باغ کتاب با برنامه‌ی «صبحانه کتاب» با محوریت قصه‌خوانی درباره‌ی غدیر آغاز می‌شود. «صبحانه کتاب» ساعت 11 به میزبانی منصوره مصطفی‌زاده کارشناس کتاب کودک برگزار می‌شود. 
برنامه «پنجشنبه کودکی» با موضوع نمایش، بازی و کتاب همراه با نمایش عروسکی، خیمه‌شب بازی، اجرای بازی‌های گروهی و خلاقانه، نقاشی میدانی کودکان، کارگاه ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک تنپوش از ساعت 12 تا 17 برگزار می‌شود.
بازی‌ و نمایش علمی
بازی و نمایش علمی شامل بازی‌هایی با نور و رنگ و آزمایش جذاب علمی دیگر است. این برنامه از ساعت 17 تا 18 با اجرای «حازم فریپور» از شناخته‌شده‌ترین شناخته‌شده‌ترین مروجان علم کشور برپا می‌شود. 
«گلی» به همراه «مل‌مل» و ستاره‌های برنامه‌ی «عصر جدید»
روز پنجشنبه «گلی» و عروسک «مل‌مل» به باغ کتاب می‌آیند. همچنین آرتین کلاه‌شاهی خواننده‌ی نوجوان برنامه‌ی تلویزیونی «عصر جدید» با اجرای آواز و «گروه پهلوانک‌های ایران زمین» گروه فینالیست برنامه‌ی تلویزیونی «عصر جدید» با اجرای نمایش وزرش باستانی در این برنامه حضور دارند. این بخش از برنامه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.
خنده و استندآپ کمدی 
باغ کتاب تهران در روز پنجشنبه از ساعت 20 تا 20:30 میزبان برنامه‌ی استندآپ کمدی با اجرای امیر کربلایی‌زاده بازیگر سینما و تئاتر و حمید توسلی فینالیست مسابقه‌ی استندآپ کمدی برنامه‌ی تلویزیونی «خندوانه» است. 
اجرای موسیقی
اخرین برنامه‌ی این جشن، اجرای موسیقی زنده توسط یکی از گروه‌های شناخته شده‌ی کشور است. این اجرا از ساعت 21 تا 22 برگزار خواهد شد.
جشن اعیاد قربان و غدیر همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح باغ کتاب روز پنجشنبه 23 تیر ماه از ساعت 11 تا 22 در ورودی اصلی این مجموعه برگزار می‌شود. حضور برای عموم آزاد و رایگان است. 
 

تصاویر
  • جشن اعیاد قربان و غدیر و پنجمین سالگرد باغ کتاب؛ از مل‌مل و ستاره‌های عصر جدید تا اجرای موسیقی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

چهارشنبه, 18 آبان,1401

عسل هوشیار

می خواهم فوتبالیست شوم و مل مل وگلی بزباش را خیلی دوست دارم

چهارشنبه, 18 آبان,1401

عسل هوشیار

می خواهم فوتبالیست شوم و مل مل وگلی بزباش را خیلی دوست دارم

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: