خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

آکادمی استند آپ کمدی؛ جایی برای کشف و آموزش استعدادهای برتر
با حمایت باغ کتاب برگزار می‌شود:
 

آکادمی استند آپ کمدی؛ جایی برای کشف و آموزش استعدادهای برتر

آکادمی استند آپ کمدی «ایران اس‌تی‌پی‌تی» زیر نظر «امیر کربلایی‌زاده» با هدف کشف، پرورش و معرفی استعدادهای این رشته و با حمایت باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 17 خرداد 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، آکادمی استند آپ کمدی از میان علاقه‌مندان و استعدادهای برتر این حوزه، هنرجو می‌پذیرد. این دوره‌ها زیر نظر «امیر کربلایی‌زاده»، کمدین و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با هدف کشف، پرورش و معرفی استعدادهای رشته، در این مجموعه علمی و فرهنگی آغاز به کار می‌کند. 
آکادمی استند آپ کمدی «ایران اس‌تی‌پی‌تی» برای سه گروه کودک و نوجوان ویژه‌ی گروه سنی 8 تا 16 سال، توان‌یابان و گروه عمومی مخصوص افراد بالای 18 سال برگزار می‌شود. دوره‌های این آکادمی برای گروه کودکان و نوجوانان و توان‌یابان زیر نظر امیر کربلایی زاده و با مربیان گروه «ایران اس‌تی‌پی‌تی» و برای گروه عمومی با هدایت و مربی‌گری امیر کربلایی زاده برگزار می‌شود. 
دوره‌های استند آپ کمدی «ایران اس‌تی‌پی‌تی» در قالب دو دوره‌ی سه ماهه و شش هفته‌ای و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و با محوریت آموزش مهارت‌هایی مانند شیوه‌های اجرا، نویسندگی و شوخی نویسی به صورت عملی و تئوری برگزار می‌شود. در پایان دوره‌ها نفرات برگزیده به جشنواره‌ها و برنامه‌های تلویزیونی معرفی خواهند شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند ویدئوی اجرای استندآپ کمدی، خاطره یا لطیفه خنده‌دار خود را از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/ بارگزاری کرده و در صورت تأیید اولیه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 09050580521 تماس حاصل نمایند. 
 

تصاویر
  • آکادمی استند آپ کمدی؛ جایی برای کشف و آموزش استعدادهای برتر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: