خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«بت‌من» و «آنچارتد»؛ آخر هفته باغ کتاب با نمایش فیلم‌های روز
 

«بت‌من» و «آنچارتد»؛ آخر هفته باغ کتاب با نمایش فیلم‌های روز

باغ کتاب تهران با نمایش فیلم‌های «بت‌من» و «آنچارتد» در آمفی تئاتر روباز این مجموعه، میزبان مخاطبان در پایان هفته است.
ﺳﻪشنبه، 06 اردیبهشت 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، فیلم‌های «بت‌متن» و «آنچارتد» در روز‌های پنجشنبه و جمعه در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شوند. این فیلم‌ها محصول سال 2022 هستند و برای اولین بار است که با دوبله فارسی به نمایش درمی‌آیند. 
بت‌متن فیلمی 176 دقیقه‌ای و در ژانر ابر قهرمانی است. داستان فیلم بت‌من از جایی شروع می‌شود که قاتلی سریالی به نام ریدلر یکی از مسئولان شهر گاتهام را به قتل می‌رساند. بت‌من تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن قاتل به اداره پلیس کمک کند. در این میان، قتل‌های بیشتری توسط ریدلر انجام می‌شود و قاتل، توانایی‌های بت‌من را به چالش می‌کشد. این فیلم در روز پنجشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 21 به نمایش درمی‌آید. 
فیلم دیگری که قرار است پایان هفته در باغ کتاب اکران شود آنچارتد است. آنچارتد فیلمی در ژانر اکشن و ماجراجویی است. این فیلم 116 دقیقه‌ای درباره پسری نام نیتن دریک است که به همراه دوست خود ویکتور سالیوان، مأموریت دارد تا در سفری پرمخاطره، گنجی بزرگ و ارزشمند را پیدا کند که تاکنون پیدا نشده است. در مسیر یافتن گنج، دریک به اطلاعات مهمی درباره زندگی شخصی خود دست پیدا می‌کند. آنچارتد روز جمعه 9 اردیبهشت از ساعت 21 نمایش داده می‌شود. 
دوبله فیلم‌های بت‌متن و آنچارتد را گروه سورن انجام داده است که از گروه‌های شناخته شده در زمینه دوبله است. انیمیشن‌ها و فیلم‌های متعدد مانند زمانی برای مردن نیست، سگ‌های نگهبان، دختر کفشدوزکی، تل‌ماسه و هتل ترانسیلوانیا به وسیله گروه سورن دوبله و منتشر شده است. علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/ اقدام کنند. 

تصاویر
  • «بت‌من» و «آنچارتد»؛ آخر هفته باغ کتاب با نمایش فیلم‌های روز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: