خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

10 کتاب پرمخاطب باغ کتاب در نوروز 1401 را بشناسید
 

10 کتاب پرمخاطب باغ کتاب در نوروز 1401 را بشناسید

تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای خواندن کتاب است؛ مخصوصاً برای آن دسته افرادی که می‌خواهند در گوشه‌ای خلوت از جریان زندگی روزمره دور و در دنیای جذاب‌ها غرق شوند.
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 | Article Rating

در ادامه 10 کتاب پرمخاطبِ نوروز 1401 فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب را معرفی می‌کنیم. 
1- تكه هايى از يك كل منسجم/نویسنده: پونه مقیمی/نشر بینش نو
کتاب «تکه هایی از یک کل منسجم» نوشته پونه مقیمی توسط نشر بینش نو روانه بازار شده است و از همان آغاز با استقبال خوب مخاطبان چندین مرتبه تجدید چاپ شد. محور اصلی این کتاب مسائل روانشناختی، رابطه با خود و روابط بین افراد است.
2- کتابخانه نیمه شب/ نویسنده: مت هیگ/ مترجم: محمدصالح نورانی‌زاده/ نشر کوله پشتی
کتابخانه نیمه شب داستان دختری به نام نورا سید است که ناگهان وارد کتابخانه‌ای عجیب می‌شود و تمام زندگی‌اش تغییر می‌کند. این اتفاق انگیزه‌ای باعث می‌شود تا نورا به دنبال این سوال برود که بهترین راه برای زندگی چیست؟ و در این مسیر خواننده با او همراه می‌شود. مسیری که نورا را به جست‌و‌جوی زندگی جدید، مسیر شغلی جدید و التیام زخم‌ها و شکست‌هایش ترغیب می‌کند. مسیری که قرار در آن معنای جدیدی برای زندگی پیدا کند.
3- بادام/ نویسنده: وون پیونگ سون/ مترجم: ملیحه فخاری/ نشر کتاب مجازی
داستان کتاب بادام درباره پسر نوجوان و گوشه‌گیری است که با مادر و مادربزرگ خود زندگی می‌کند. او نه دوستی دارد و نه احساسات انسانی را درک می‌کند. در این کتاب با شخصیت اول رمان بادام همراه می‌شوید و همراه او لذت تغییرات و غلبه بر پستی و بلندی‌های زندگی را می‌چشید. 
4- مغازه خودکشی/نویسنده: ژان تولی/مترجم: احسان کرم ویسی/ نشر: چشمه
مغازه خودکشی یک فانتزی سیاهِ تکان‌دهنده است. این رمان معروف‌ترین اثر ژان تولی است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و تاکنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده است. در سراسر کتاب حضور متراکم مرگ وجود دارد و در مقابل تلاش برای ساختن امید به زندگی، نبردی نمادین و مملو از شوخی‌های ظریف را به وجود آورده است که در نهایت قرار است خواننده را میخ‌کوب کند.
5- مغازه جادویی/ نویسنده: جیمز دوتی/ مترجم:     فروزان صاعدی/ نشر: کتاب مجازی
رمان مغازه جادویی داستانی از زندگی جیم دوتی نویسنده کتاب را روایت می‌کند. جیم دوتی در خانواده‌ای فقیر زندگی می‌کرد و خانواده‌ای نابه‌سامان داشت. در روز‌هایی که در افسردگی و ناامیدی به سرمی‌برد، او وارد مغازه جادویی شد. جایی که توانست چیزهای جدیدی برای تغییر زندگی به او بیاموزد. جیم دوتی در این کتاب از مغازه جادویی و آموزه‌هایش گفته است؛ اینکه چگونه با تغییر چیزهایی از درون خود، زندگی خود را تغییر دهیم. 
6- بیداری /نویسنده: آنوشا/ نشر: مون
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با ذهنی شلوغ، به دنبال راهی برای آرامش و سکوت باشید؛ کتاب بیداری یک روزنگار و ژورنال شخصی متفاوت است که راهنمایی عملی برای هر روز از سال دارد. این کتاب برای هر روز یک تمرین در نظر گرفته است. تمرین‌هایی که کمک می‌کنند از مرور گذشته و فکر و خیال درباره آینده رها شوید و کنترل زندگی خود را در همان لحظه و همان جایی که هستید، در دست بگیرید. 
7- باشگاه پنج صبحی‌ها/ نویسنده: رابین شارما/ مترجم: رضا اسکندری آذر/ نشر: نون
شاید بارها و بارها جملاتی درباره مزیت‌های سحرخیزی شنیده باشید. این کتاب درباره این ویژگی خوب است اما با این تفاوت که توضیح می‌دهد که چرا سحرخیزی باعث رشد و پیشرفت شما می‌شود. کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد ثروتمند آشنا می‌شوند و قصد دارند با آموزه‌ها و دستورالعمل‌های او مسیر موفقیت را بپیمایند. نویسنده در این اثر از اهمیت پنج صبح بیدار شدن می‌گوید و به همه‌ی افرادی که به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کند سحرخیز باشند.
8- تختخوابت را مرتب كن/ نویسنده: ویلیام اچ مک ریون/ مترجم: حسین گازر/نشر: کوله پشتی
ویلیام اچ. مک ریون، ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا در کتاب تختخواب خودت را مرتب کن، به بیان ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته، می‌پردازد. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و درباره چیزهای کوچکی‌ست که می‌توانند زندگی‌ و شاید دنیا را تغییر دهند.
9- شازده کوچولو/ نویسنده: آنتوان دو سنت اگزوپه‌رى/ مترجم: احمد شاملو/ نشر: نگاه
کتاب شازده کوچولو درباره خلبانی است که پس از فرود در بیابان با پسرکی آشنا می‌شود که از سیاره‌ای دوردست می‌آید. پسرک از تصمیمش برای ترک سیاره‌اش می‌گوید، اینکه تصمیم گرفته است به سیاره‌های دیگر سفر کند و بیشتر ببیند. پسر به زبان کودکانه از فلسفه عشق و دوست داشتن می‌گوید. شازده کوچولو یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تمام دوران‌ها است.  
10- بی حد و مرز/ نویسنده: جیم کوییک/ مترجم: پگاه فرهنگ مهر/ نشر: میلکان
در کتاب بی حد و مرز با توانایی‌های مغز خود آشنا می‌شویم و می‌آموزیم که مغز ما تا چه میزان توانمند است. اغلب ما می‌دانیم که بدن ما نیاز به مراقب دارد اما کمتر به مراقبت از مغز خود توجه می‌کنیم. کتاب بی و حد و مرز تمرین‌هایی عملی برای پرورش مغز و استفاده بهتر از آن دارد. تمرین‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید توانایی یاد گرفتن خود را افزایش دهید و مغزی پرورش‌یافته داشته باشید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های این لیست علاقه دارید، می‌توانید به صورت حضوری و اینترنتی از طریق نشانی shop.bagheketab.com کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید. 

تصاویر
  • 10 کتاب پرمخاطب باغ کتاب در نوروز 1401 را بشناسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: