خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

ادبیات کودک و نوجوان؛ کتاب ماجراجویان بزرگ
 

ادبیات کودک و نوجوان؛ کتاب ماجراجویان بزرگ

اگر دلتان یک داستان واقعی پرهیجان می‌خواهد، این کتاب را از دست ندهید! «ماجراجویان بزرگ» داستان زندگی ۲۰ انسان ماجراجو است.
دوشنبه، 03 آبان 1400 | Article Rating

 اولین آدم‌هایی که به ماه سفر کردند، به اعماق اقیانوس نفوذ کردند، با هواپیمای تک‌نفره بر روی اقیانوس اطلس پرواز کردند، و با ویلچر دنیا را گشتند. آدم‌هایی معمولی که سعی کردند خطرهای یک زندگی پرهیجان را بپذیرند و درنهایت به اسم ماجراجو شناخته شدند. آدم‌هایی از جنسیت، ملیت، دین، رنگ پوست و حتی دوره‌های تاریخی مختلف.

▫️۲۰ جهانگردی که در این کتاب درموردشان صحبت شده، با سفرهای شگفت‌انگیز و پرماجرایشان به قهرمان‌های زندگی نویسنده انگلیسی کتاب –الستر هامفریز- تبدیل شده‌اند. خود او اولین ماجراجویی‌اش را در ۹ سالگی با رفتن به ارتفاعات سه قله‌ مشهور یورک‌شایر انگلستان شروع کرد و ۲۵ ساله بود که سفر دور دنیا را با دوچرخه آغاز کرد. الستر هامفریز سال ۲۰۱۲ به عنوان ماجراجوی برتر مجله‌ «نشنال‌ جئوگرافیک» انتخاب شد. این کتاب سال ۲۰۱۹ جایزه‌ی کتاب سفر کودکان بنیاد ادوارد استنفورد و جایزه‌ی ALCS Educational Writers’ Award را کسب کرد.

ماجراجویان بزرگ
- نویسنده: الستر هامفریز
-مترجم: لیدا هادی
-نشر اطراف
رده‌ی سنی: کودک و نوجوان

برای خرید حضوری این مجموعه می‌توانید به فروشگاه بزرگسال «باغ کتاب» و برای خرید غیرحضوری به فروشگاه آنلاین «باغ کتاب» به آدرس shop.bagheketab.com مراجعه کنید.
 

تصاویر
  • ادبیات کودک و نوجوان؛ کتاب ماجراجویان بزرگ
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: