خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

روز کودک را با باغ کتاب جشن بگیرید؛ از اجرای نمایش تا بازی‌های گروهی
 

روز کودک را با باغ کتاب جشن بگیرید؛ از اجرای نمایش تا بازی‌های گروهی

باغ کتاب تهران به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک برنامه‌های متفاوتی را در بخش‌های مختلف این مجموعه برگزار می‌کند.
دوشنبه، 12 مهر 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، باغ کتاب تهران به مناسبت روز جهانی کودک در روز جمعه 16 مهر ماه برنامه‌های مختلفی برای کودکان در نظر گرفته است. برنامه روز جهانی باغ کتاب در بخش‌های ورودی اصلی، ماه ‌پیشونی، خانه اسباب‌بازی، خانه کودک و فیلی پف شرکت دارند. 
باشگاه زیست‌شناسی باغ کتاب تهران با ساخت اوریگامی و میز میکروسکوپ روز جمعه از ساعت 10 تا 19 میزبان خانواده‌ها است. همچنین برنامه نمایش تعاملی یک روز رنگی رنگی، موسیقی و بازی‌های گروهی را در همان روز از ساعت 16 تا 18 در ورودی اصلی این مجموعه برگزار می‌کند.
برنامه‌های هفته کودک فروشگاه کتاب کودک و نوجوان، ماه پیشونی با عنوان «یک هفته با کودک» از 16 تا 22 مهر ماه و عمدتاً به صورت مجازی و در فضای اینستاگرام برگزار می‌شود. اولین برنامه فروشگاه کودک و نوجوان مسابقه «اسم عروسک من» است که همه گروه‌های سنی می‌توانند در آن شرکت کرده و در صفحه اینستاگرام این مجموعه نام عروسک مورد علاقه خود را بگویند. 
‌در ادامه برنامه‌های هفته کودک و همزمان با روز کودک و محیط زیست، مسابقه‌ای با عنوان «من زمین را دوست دارم» برای گروه سنی 5 تا 12 سال برگزار می‌شود و بچه‌ها می‌توانند یک عکس در ارتباط با موضوع مورد نظر به صفحات اینستاگرام بوکتاب ارسال کنند و درباره آن عکس یا در توصیف آن یک جمله بنویسند.
همچنین در طول هفته کودک، هر روز یک ویدیوی آموزشی با موضوع معرفی آموزش انواع بازی‌ها و کاردستی در صفحات اینستاگرام بوکتاب منتشر می‌شود. 
همچنین در بخش خانه کودک اجرای نمایش عروسکی با تن‌پوش از ساعت 11 تا 13 و در بخش خانه اسباب بازی برنامه خمیر بازی از ساعت 9 تا 21 و در قسمت فیلی پف برنامه پخش انیمیشن از ساعت 9 تا 21 برگزار می‌شود.
ویژه‌برنامه‌های «روز جهانی» و «هفته ملی کودک» در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 

تصاویر
  • روز کودک را با باغ کتاب جشن بگیرید؛ از اجرای نمایش تا بازی‌های گروهی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: