خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«باغ کتاب» در روز تولد در کنار شماست!
 

«باغ کتاب» در روز تولد در کنار شماست!

اگر عضو باشگاه مخاطبان باغ کتاب هستید این مژده را به شما می‌دهیم که در روز تولدتان به شما هدیه‌ای ویژه از طرف مجموعه‌ی باغ کتاب تقدیم می‌شود.
شنبه، 10 مهر 1400 | Article Rating

ماجرا به این شکل است که از سه روز قبل از تولد پیامک اطلاع‌رسانی برای شما ارسال می‌شود. در روز تولدتان هم دوباره پیامک تبریکی به دستتان می‌رسد. اما همراه این پیامک لینکی از تخفیف‌ها هم ارسال می‌شود که مختص شماست. شما می‌توانید از این تخفیف‌ها به مدت یک هفته (از روز تولد محاسبه می‌شود) و هر کدام را برای یک‌بار استفاده کنید.

اما این تخفیف‌ها شامل چه چیزهایی می‌شود:
 تخفیف خرید کتاب از کتاب‌فروشی بزرگسال و کودک و نوجوان به میزان ۱۵ درصد
 استفاده‌ی رایگان از یک سانس خانه‌ی کودک (نیم ساعت)
 یک بلیت رایگان و سه عدد بلیت نیم بهای باغ علم نوجوان

اگر تا به حال عضو باشگاه مخاطبان نشده‌اید، نگران نباشید! شما هم می‌توانید به راحتی و به صورت رایگان به عضویت باشگاه مخاطبان باغ کتاب دربیایید. برای این کار کافی است یکی از سه راه زیر را انتخاب کنید:

 به کانتر «باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران» در ورودی اصلی باغ کتاب مراجعه کنید، مشخصات‌تان را ثبت کنید و کارت عضویت را تحویل بگیرید.
 زمان خرید از هر کدام از فروشگاه‌های باغ کتاب تهران شماره تلفن همراه‌تان را ثبت کنید. بعد از آن به کانتر امور مخاطبان در ورودی اصلی مراجعه کنید و بعد از تکمیل مشخصات، کارت‌تان را تحویل بگیرید.
 به سایت باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران به آدرس my.bagheketab.com مراجعه کنید، بعد از عضویت، پروفایل باشگاه مخاطبان را تکمیل کنید. بعد از این دو مرحله می‌توانید کارت باشگاه مخاطبان را در مراجعه حضوری از کانتر امور مخاطبان تحویل بگیرید.
فقط حواس‌تان باشد که برای استفاده از مزایای باشگاه مخاطبان حتما باید کارت باشگاه مخاطبان همراهتان باشد.
 

تصاویر
  • «باغ کتاب» در روز تولد در کنار شماست!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: