خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

محصولات شنیداری پرفروش در باغ کتاب؛ قسمت دوم
 

محصولات شنیداری پرفروش در باغ کتاب؛ قسمت دوم

در فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب تهران، محصولات شنیداری طرفداران خود را دارد؛ از آلبوم موسیقی گرفته تا درسگفتار‌های فلسفی.
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 | Article Rating

فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب تهران، تنها یک کتاب‌فروشی نیست؛ بلکه در کنار کتاب، محصولات فرهنگی و هدایا نیز در این فروشگاه به فروش می‌رسد. یکی از پرطرفدار‌ترین محصولات فرهنگی، آلبوم‌های موسیقی، کتاب‌های صوتی و درسگفتار‌ها هستند. باغ کتاب تلاش کرده است تا مجموعه‌ای از محصولات شنیداری را در این فروشگاه به مخاطبان عرضه کند. در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین محصولات شنیداری باغ کتاب در نوروز 1400 می‌پردازد.
مخاطبان و علاقه‌مندان این محصولات می‌توانند علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه آنلاین باغ کتاب برای تهیه این محصولات استفاده کنند. 
1-    با من بخوان 
آلبوم با من بخوان مرداد 1399 با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی حسام ناصری. مجموعۀ حاضر شامل ده آهنگ باکلام است. در قطعات از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل ابوسعید ابوالخیر، مولانا، اهورا ایمان، احمد شاملو و حسین منزوی بهره گرفته شده است. از نوازندگان این آلبوم می‌توان به حسام ناصری، سامان صمیمی، مهرداد عالمی، حسام صدفی‌نژاد و پویا سرایی اشاره کرد.
2-    ایران من 
آلبوم ایران من در مرداد 1397 با صدای همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری منتشر شد و به دومین آلبوم پر‌فروش‌ترین آن سال تبدیل شد. در این آلبوم از اشعار شاعرانی چون چون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته شده است.
3-    افسانه چشمهایت
آلبوم افسانه چشمهایت با صدای همایون شجریان و علیرضا قربانی در آبان 1398 و پس از وقفه‌ای طولانی منتشر شد. این مجموعه شامل یازده آهنگ باکلام در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است و آهنگسازی آن بر عهده مهیار علیزاده بوده است. بخشی از این قطعات بر روی اشعاری از نیما یوشیج تالیف شده و بخش دیگر نیز بر روی سروده‌هایی از شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، محمدرضا شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج، مهدی اخوان‌ ثالث، سیمین بهبهانی و علیرضا کلیایی. 
4-    خراسانیات 
آلبوم خراسانیات اثر شنیده‌نشده‌ای است با صدای خسرو آواز ایران، استاد محمدرضا شجریان و آهنگسازی زنده‌یاد پرویز مشکاتیان که پس از سال‌ها در اسفند 1398 منتشر شد. در این اثر که برگرفته از موسیقی مقامی خراسان است، از اشعار باباطاهر عریان و ملک‌الشعرای بهار بهره گرفته شده است. ضبط استودیویی این آلبوم مربوط به سال 1365 بوده اما تا به حال منتشر نشده است. اجرای موسیقی این اثر را گروه عارف بر عهده داشته که از نوازندگان این گروه می‌توان به پرویز مشکاتیان، منصور سینکی، جمشید عندلیبی، محمد فیروزی، اردشیر کامکار، بیژن کامکار و ارژنگ کامکار اشاره کرد. 
5-    آرایش غلیظ
این آلبوم در تاریخ ۸ شهریور ۱۳۹۳ در ایران با تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی و هنری ایران‌گام توسط شرکت پخش هنر شهر منتشر شده‌است. این آلبوم شامل قطعات موسیقی فیلمی با نام آرایش غلیظ از ساخته‌های حمید نعمت‌الله است. از ده قطعه این آلبوم، دو قطعه ابتدایی آن با آواز همایون شجریان است. بر اساس برخی از نظرها قطعه اول که با من صنما نام دارد، متفاوت‌ترین اثری است که از وی شنیده شده‌است.
6-    آرام جان
آرام جان نام آلبومی است با صدای محمدرضا شجریان و گروه آوا که در مایه افشاری اجرا شده است. این آلبوم حاصل اجرای زنده در وین در پاییز سال ۱۳۷۷ است.
7-    نه فرشته‌ام نه شیطان
یکی از آلبوم‌های رسمی استودیویی همایون شجریان و تهمورس پورناظری است که در اسفند ۹۲ توسط ایران‌گام با ۸ قطعه اصلی با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای منتشر شد. آهنگسازی کل قطعات از تهمورس پورناظری، تنظیم آن نیز از تهمورس پورناظری، به علاوه آهنگساز معروف آمریکایی دیوید گارنر است. 
8-    آغاز فلسفه از ابتدا تا افلاطون (سلسله درسگفتار‌های فلسفه غرب)
درسگفتار «آغاز فلسفه از ابتدا تا افلاطون» از مجموعه درسگفتار‌های فلسفه غرب است که توسط انجمن علمی جامعه‌شناسی منتشر شده است. مدرس این درسگفتار‌ها محمد مهدی اردبیلی است.
9-    کتاب گویای آوای نامورنامه
آوای نامورنامه شصت ساعت شاهنامه خوانی همراه با موسیقی و افکت گذاری حماسی و هیجان انگیز است. این کتاب گویا با صدای سید محمدرضا رضوی و از روی کتاب نامه نامور اثر استاد محمدعلی اسلامی ندوشن روانه بازار شده است. 
10-    نسیم وصل
نسیم وصل نام یک آلبوم موسیقی به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی محمدجواد ضرابیان که در سبک سنتی تهیه شده است. این آلبوم در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۲ توسط موسسه دل‌آواز منتشر شد. 
 

تصاویر
  • محصولات شنیداری پرفروش در باغ کتاب؛ قسمت دوم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: