خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

توضیحات باغ کتاب درباره فایل منتشر شده از مصاحبه وزیر محترم امور خارجه
 

توضیحات باغ کتاب درباره فایل منتشر شده از مصاحبه وزیر محترم امور خارجه

مجموعه باغ کتاب تهران پیرامون فایل منتشر شده از مصاحبه وزیر محترم امور خارجه توضیحاتی را ارائه کرد.
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 | Article Rating

نکات این مجموعه علمی و فرهنگی درباره فایل منتشر شده از مصاحبه وزیر محترم امور خارجه به شرح زیر است:
1- شرکت سازنده مجموعه باغ کتاب یکی از انبارهای کارگاه ساخت پروژه را که هنوز در اختیار خود دارد و تحویل باغ کتاب نداده، مستقیماً به تهیه کننده برنامه مذکور اجاره داده است.
2- فضای مذکور تحت مدیریت باغ کتاب نیست و هیچ نوع اشرافی هم از سوی باغ کتاب بر آن وجود ندارد. تردد به این فضا هم مستقیم و از بیرون مجموعه باغ کتاب است. به همین دلیل باغ کتاب هیچ دسترسی به محیط داخلی این استودیو و فایل‌ها و محتواهای تولید شده در آن نداشته و ندارد. 
3- بر اساس همین دلایل در فرایند تحقیقات مربوط به این موضوع هیچ‌یک از دستگاه‌های پیگیر، مسؤولیتی را متوجه این مؤسسه و هیچ بخش دیگری از شهرداری تهران ندانسته‌اند و بالطبع برای هیچ یک از همکاران ما نیز محدودیتی اعمال نشده است.
4- متفاوت، خاص و یکه بودن مجموعه باغ کتاب و تلاش ما برای خدمات حداکثری، باعث مراجعه طیف بسیار متنوع و گسترده‌ای به این مجموعه است که بابت این اعتماد و همراهی خداوند بزرگ را سپاس می‌گوییم و قدردان همراهی مخاطبان خود هستیم و صیانت از این گوهر ارزشمند را وظیفه همیشگی خود می‌دانیم.
5-  از مخاطبان محترم مجموعه و همه دلسوزان بخصوص فعالان رسانه‌ خواهشمندیم از بیان و نشر گمانه‌زنی‌ها یا اخبار غیررسمی نادرستی که ممکن است به این اعتماد خدشه وارد کند پرهیز نمایند. بدیهی است عزیزان می‌توانند هر گونه سوال یا ابهام در هر موضوع مرتبط با مجموعه باغ کتاب را از راه‌های مختلف ارتباطی مستقیما مطرح نمایند و این مدیریت نیز  پاسخگوی این دغدغه‌ها و سوالات خواهد بود.
 

تصاویر
  • توضیحات باغ کتاب درباره فایل منتشر شده از مصاحبه وزیر محترم امور خارجه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: