خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران افتتاح شد
 

باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران افتتاح شد

باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان آغاز به‌کار کرد.
ﺳﻪشنبه، 19 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، باشگاه مخاطبان باغ کتاب با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان این مجموعه افتتاح شد. متقاضیان عضویت می‌توانند با مراجعه حضوری، ارائه شماره تلفن همراه در هنگام خرید و همچنین از طریق نشانی اینترنتی باشگاه مشتریان ثبت نام کنند. 
بازدیدکنندگان این مجموعه فرهنگی هنری می‌توانند با مراجعه حضوری به کانتر باشگاه مخاطبان واقع در ورودی اصلی مجموعه ثبت نام و کارت عضویت خود را دریافت کنند. همچنین امکان ثبت نام اینترنتی از طریق نشانی my.bagheketab.com وجود دارد.
مخاطبان باغ کتاب با عضویت در این باشگاه از خدمات ویژه‌ای مانند استفاده از جشنواره های تخفیفی، بسته‌های پیشنهادی ویژه اعضای باشگاه مخاطبان، اطلاع از برنامه‌ها، مشاهده سوابق خرید و امتیاز‌ها و همچنین هدیه تولد ویژه اعضای باشگاه مخاطبان برخوردار می‌شوند.
همچنین اعضای باشگاه مخاطبان باغ کتاب می‌توانند تا پایان اسفندماه از خدمات باغ علم نوجوان و باشگاه زیست شناسی با 20 درصد تخفیف، اتاق فرار و خانه کودک با 10 درصد تخفیف و فروشگاه کتاب بزرگسال با 5 درصد تخفیف استفاده کنند. این تخفیف‌ها در روز‌های شنبه تا چهارشنبه برقرار است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 96045750 تماس حاصل کنند.

تصاویر
  • باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران افتتاح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: