خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«گوست داگ» بر پرده نمایش فیلم و گپ
 

«گوست داگ» بر پرده نمایش فیلم و گپ

چهل و نهمین برنامه «فیلم و گپ» به نمایش و نقد فیلم «گوست داگ» اثر جیم جارموش اختصاص دارد.
ﺳﻪشنبه، 07 بهمن 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، چهل و نهمین برنامه فیلم و گپ به نمایش و نقد فیلم «گوست داگ» به کارگردانی و نویسندگی جیم جارموش و محصول سال 1999 می‌پردازد. این برنامه ساعت 16 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران آغاز شده و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت.
«گوست داگ» فیلمی در ژانر اکشن و جنایی محصول مشترک آمریکا، فرانسه و ژاپن است. فیلم داستان قاتلی حرفه‌ای با نام مستعار گوست داگ را روایت می‌کند که بر اساس سبک و روش خاصی مبنی بر راهنمای عملی و معنوی جنگجویان سامورایی زندگی می‌کند. گوست داگ دستور مأموریت‌های آدم‌کشی خود را از فردی به نام لویی می‌گیرد و او را استاد خود می‌داند. در یکی از همین مأموریت‌ها فردی او را حین قتل می‌بیند و لو رفتن هویت گوست داگ برای او گران تمام می‌شود.
بازی درخشان فارست ویتاکر در نقش گوست داگ از نقاط قوت فیلم محسوب می‌شود. همچینن فیلم توانست ژانر‌های سامورایی، مافیایی و وسترن را به زیبایی با یکدیگر تلفیق کند.
  به روال برنامه‌های گذشته «فیلم و گپ» پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت و با تماشاگران درباره فیلم «گفت‌و‌گو» خواهند کرد. چهل و نهمین برنامه فیلم‌و‌گپ ساعت 16 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب تهران اقدام نمایند.
 

تصاویر
  • «گوست داگ» بر پرده نمایش فیلم و گپ
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: