خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن»؛ راهنمای خطا‌های زندگی
 

کتاب «هنر شفاف اندیشیدن»؛ راهنمای خطا‌های زندگی

آیا تا به حال برای موضوعی وقت گذاشته‌اید و پس از مدتی متوجه شده‌اید که ارزش سرمایه‌گذاری نداشته است؟ این موارد ناشی از تعصبات و خطاهای ذهنی انسان است. خطاهایی ساده که در تفکر روزانه‌مان بارها مرتکب می‌شویم.
ﺳﻪشنبه، 30 دی 1399 | Article Rating

«رولف دوبلی»، نویسنده‌ی سوئیسی می‌گوید با شناخت و پذیرش این خطاها می‌توان از آنها دوری کرد و تصمیمات بهتری گرفت. کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» ساده، روشن و غافل‌گیرکننده روش فکری شما در تصمیم‌گیری در موقعیت‌های مختلف را تغییر می‌دهد تا بتوانید درست‌تر از قبل تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.
کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» درباره‌ی خطاهای ذهنی انسان است که در موقعیت‌ها و شرایط مختلف زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. نویسنده در این کتاب خواننده را با این سوال روبه‌رو می‌کند: «آیا همیشه تصمیمات درستی می‌گیریم؟» تصمیم‌ها و انتخابات ما همواره تحت تاثیر ذهن ما هستند، اما آیا ذهن ما بهترین عملکرد را دارد؟ رولف دوبلی در این کتاب از عواملی می‌گوید که به‌طور ناخودآگاه زندگی ما را تحت سیطره‌ی خود قرار داده‌اند. این نویسنده اعتقاد دارد با شناختن خطاهای ذهنی می‌توان از تاثیر آنها بر زندگی و تصمیماتمان جلوگیری کنیم. او در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» انسان را به درست فکر کردن دعوت می‌کند و معتقد است این‌گونه می‌توان به موفقیت و کمال رسید.
کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته‌ی «رولف دوبلی»به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب آلمان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. رولف دوبلی در این کتاب خطاهای رایج ذهن انسان را در ۹۹ فصل توضیح داده و برای درک بیشتر آنها از داستان‌هایی واقعی استفاده کرده است. کتاب را هم عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر محبوب فوتبال و استاد زبان انگلیسی دانشگاه صنعتی شریف و دو نفر از همکارانش ترجمه کرده‌اند و از پرفروش‌ترین کتاب‌های این سال‌هاست.

هنر شفاف اندیشیدن
▪️نویسنده: رولف دوبلی
▪️مترجم: عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی، علی شهروز
▪️۳۲۵ صفحه
▪️نشر چشمه‌

برای تهیه این کتاب به فروشگاه آنلاین باغ کتاب به آدرس shop.bagheketab.com مراجعه کنید.
 

تصاویر
  • کتاب «هنر شفاف اندیشیدن»؛ راهنمای خطا‌های زندگی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: