خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

نمایش یک وسترن کلاسیک با «ششلول‌بند»
چهل و هشتمین برنامه «فیلم و گپ» برگزار خواهد شد؛
 

نمایش یک وسترن کلاسیک با «ششلول‌بند»

چهل و هشتمین برنامه «فیلم و گپ» به نمایش و نقد فیلم «ششلول‌بند» محصول 1950 سینمای آمریکا می‌پردازد.
دوشنبه، 29 دی 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، چهل و هشتمین برنامه «فیلم و گپ» به نمایش و نقد فیلم «ششلول‌بند» ساخته هنری کینگ و محصول سال 1950 سینمای آمریکا اختصاص دارد. در این برنامه که ساعت 16 روز چهارشنبه 1 بهمن ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، سعید قطبی‌زاده منتقد شناخته شده سینما به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد. 
«ششلول‌بند» فیلمی در ژانر وسترن است و ماجرای یک هفت‌تیر‌کش معروف و پا‌ به سن گذشته‌ای به نام «جیمی رینگو» را روایت می‌کند که قصد دارد شهرت خود را کنار گذاشته و دیگر دست به اسلحه نبرد. اما وقتی برای استراحت وارد کافه‌ای می‌شود، جوانی جسور و ماجراجو به نام «ادی» با وی درگیر شده و طی این درگیری ادی کشته می‌شود. در این میان برادران ادی که به‌دنبال انتقام‌گیری از رینگو هستند، اما رینگو با هدف دیدار مجدد با همسرش انگیزه‌ای برای فرار ندارد. 
بازی درخشان «گریگوری پیک» در این فیلم با تحسین منتقدان رو‌به‌رو شد. همچنین فیلم توانست نامزد جایزه بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی از از بیست‌ و سومین دوره جوایز اسکار شود.
به روال برنامه‌های گذشته «فیلم و گپ» پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت و با تماشاگران درباره فیلم «گفت‌و‌گو» خواهند کرد. چهل و هشتمین برنامه فیلم‌و‌گپ ساعت 16 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب تهران اقدام نمایند.

تصاویر
  • نمایش یک وسترن کلاسیک با «ششلول‌بند»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: