خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«سیاست در چند دقیقه» منتشر شد
 

«سیاست در چند دقیقه» منتشر شد

کتاب «سیاست در چند دقیقه» نوشته مارکس ویکس با ترجمه سعید ماخانی توسط مؤسسه نشر شهر منتشر شد.
یکشنبه، 02 آذر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی مؤسسه نشر شهر، کتاب «سیاست در چند دقیقه» نوشته مارکس ویکس نویسنده بریتانیایی با ترجمه سعید ماخانی توسط مؤسسه نشر شهر روانه بازار نشر شد. «سیاست در چند دقیقه» جدید‌ترین کتاب از سری کتاب‌های «در چند دقیقه» است که پیش از این توسط نشر شهر به چاپ رسیده بود.

این کتاب در قالب دایره‌المعارفی کوچک و مصور 200 مفهوم کلیدی سیاست را با هدف آشنایی با مقدمات علم سیاست و به صورتی همه فهم برای مخاطبان خود توضیح می‌دهد. کتاب در 14 فصل مفاهیم سیاست را به زبانی ساده توضیح می‌دهید. فصل‌های این کتاب شامل عناوین بنیاد‌ها، مفاهیم، ساختار‌ها و نهاد‌ها، دموکراسی و نهاد‌های دموکراتیک، محافظه‌کاری، لیبرالیسم، سوسیالیسم و کمونیسم، اقتدارگرایی و توتالیتاریسم، آنارشیسم، ملت، نژاد و دین، سیاست جنسیتی، بوم‌شناسی، آینده و سیاست بین‌الملل است.

بخش وسیع و قابل ملاحظه‌ای از مردم به‌‌ظاهر نسبت به سیاست بی‌توجه‌اند. با این حال، در گفت‌وگوهای درون رستوران‌ها و کافه‌ها بر سر میز شام، بحث‌های سیاسی طرفداران خود را دارد. چه آگاه باشیم و چه نباشیم، سیاست بر همۀ وجوه زندگی ما اثرگذار است. ما به اموری علاقه‌مندیم که در جامعه به آزادی‌مان مربوط می‌شود، ما را از آسیب حفظ می‌کند و به ما در زندگی‌مان یاری می‌رساند.

اندیشه‌هایی که در این کتاب کوچک به‌اختصار طرح شده است به خواننده یاری می‌رساند دیدگاه‌های سیاسی معقول را صورت‌بندی کند یا دست‌کم توجیهی آگاهانه برای عقایدی به‌دست بیاورد که از پیش داشته است. این مسئله به خواننده کمک می‌کند تا راسخ‌تر و با اعتماد به‌نفس بیشتری به سراغ صندوق رأی برود و بتواند در بحث‌های طرح شده در رستورا ن‌ها و کنار فواره‌ها قانع‌کننده‌تر عمل کند.

مؤسسه نشر شهر تاکنون 13 عنوان از سری کتاب‌های «در چند دقیقه» را ترجمه و منتشر کرده که اکثر این کتاب‌ها چند مرتبه تجدید ‌چاپ شده‌اند. همچنین دو عنوان دیگر از این مجموعه نیز ترجمه شده است و به زودی منتشر خواهد شد.
«سیاست در چند دقیقه» در قطع خشتی کوچک و در 420 صفحه و با قیمت 33 هزار تومان روانه بازار شده است.
این کتاب را می توانید از باغ کتاب تهران، کتابفروشی‌های معتبر و فروشگاه اینترنتی باغ کتاب تهران تهیه کنید.

تصاویر
  • «سیاست در چند دقیقه» منتشر شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: