خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«علم در چند دقیقه»؛ مفاهیم علمی به زبانی ساده
 

«علم در چند دقیقه»؛ مفاهیم علمی به زبانی ساده

اگر دنبال کتاب‌هایی می‌گردید که مفاهیم علمی را به زبانی ساده و مختصر به شما آموزش بدهند، مجموعه کتاب‌های «در چند دقیقه» گزینه‌های مناسبی هستند.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 | Article Rating

هر عنوان این مجموعه به موضوعی در حوزه‌ی علوم پایه یا علوم انسانی می‌پردازد. هر کتاب شامل حدود دویست سرفصل و شرحی مختصر بر هر کدام است که با تصویرهایی مرتبط همراه شده است. هر یک از این کتاب‌ها دایره‌المعارفی است کوچک و مصور با زبانی ساده و عامه‌فهم و مناسب برای آشنایی مقدماتی.

همه‌ی کتاب‌های این مجموعه ترجمه‌ی کتاب‌هایی با شکل و ترکیب مشابه هستند: ۴۰۰ صفحه محتوا که صفحات زوج آن به متن (حدود ۱۵۰ کلمه در هر صفحه) و صفحات فرد آن به تصویر (عمدتا داده‌نما یا تصاویری همراه با توضیحات مفصل) اختصاص دارند. هر صفحه از این کتاب، در حقیقت مدخلی دائرةالمعارفی است که به زبانی ساده مشروح شده است.

زیست‌شناسی، ریاضی، نجوم، عنصرها، روان‌شناسی، فلسفه، اقتصاد، تاریخ جهان، عنصرها، فیزیک، معماری و ... موضوعات کتاب‌های «در چند دقیقه» هستند. نه‌تنها محتوای لقمه‌لقمه و ساده‌گوی کتاب، بلکه قطع مربعی ۱۳ در ۱۳ سانتی‌متری این کتاب‌ها دلیل خوب دیگری است برای انتخاب آنها به عنوان کتاب‌هایی مناسب مطالعه و همراهی در سفر و حضر.

مجموعه‌ی «در چند دقیقه» از نشر شهر را می‌توانید از کتابفروشی‌های بزرگسال و کودک و نوجوان باغ کتاب تهیه کنید.

تصاویر
  • «علم در چند دقیقه»؛ مفاهیم علمی به زبانی ساده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: