خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

آشنایی با خالق داستان‌های سرزمین میانه
 

آشنایی با خالق داستان‌های سرزمین میانه

25 مارس روز تالکین‌خوانی بود؛ روز نویسنده شاهکارهایی مانند ارباب حلقه‌ها و هابیت. کسی که سرزمین میانه را با موجودات عجیب‌وغریبش خلق کرد.
چهارشنبه، 06 فروردین 1399 | Article Rating

به همین مناسبت می‌خواهیم سراغ مجموعه کتاب‌های این نویسنده درباره سرزمین میانه برویم. با ما همراه شوید تا با راز و رمزهای این سرزمین جادویی بیشتر آشنا شوید. داستان‌های

  1. سیلماریلیون

«سیلماریلیون»، یک کتاب مرجع برای سرزمین میانه است. یک راهنمای مناسب برای اینکه بدانید سرزمین میانه و موجوداتش که خودشان بخش کوچکی از یک سیاره بزرگ به نام «آردا» هستند، چگونه به وسیله «ارو»، ایزد ایزدان پدید آمده. همچنین به این ماجرا می‌برید که چگونه حلقه قدرت ساخته شد تا سائرون به کمک آن بتواند بر این دنیا حکمفرمانی کند.

  1.  فرزندان هورین

این کتاب به گفته خود تالکین اثری است کامل که به اندازه کافی مستقل از دیگر داستان‌ها است و در عین حال با کل تاریخ سرزمین میانه در ارتباط است. تاریخ وقوع فرزندان هورین بعد از سیلماریلیون است و در آن شما بیشتر از قبل به رابطه انسان‌ها و الف‌ها پی می‌برید.

  1. قصه‌های ناتمام

«قصه‌های ناتمام- نومه‌نور و سرزمین میانه» درباره سرزمینی به نام «نومه‌نور» است. این جزیره هدیه‌ای است از طرف فرشتگان به انسان‌هایی که در کنار الف‌ها علیه «ملکور» که ارباب سائرون است، جنگیدند. اما با گذشت زمان و با مکری که سائرون در پیش می‌گیرد طمع نومه‌نوریان برای نامیرا شدن شروع می‌شود تا جاییکه تباهی این سرزمین را فرا می‌گیرد.

  1. هابیت

 کتاب هابیت مسیر کوتاه و سرآغازی است که شما را به دنیای بزرگی می‌رساند. شما با خواندن هابیت یک ورود آرام به سرزمین میانه دارید. پیدا شدن حلقه و افتادن آن به دست بیلبو بگینز سرآغاز پایانی است که به فرودو و کوه آتشفشان ختم می‌شود.

  1.  ارباب حلقه‌ها

داستان ارباب‌حلقه‌ها از آنجایی ربط به هابیت پیدا می‌کند که سائرون، صاحب اصلی حلقه‌ای که بیلبو بگینز  آن را در داستان هابیت پیدا کرده، در پی پیدا کردنش است و سرنخی به نام گالوم او را به سمت شایر، سرزمین هابیت‌ها هدایت می‌کند. شما در حین خواندن این سه‌گانه علاوه‌بر  رویارویی نهایی نیروهای خیر و شر، کلی خرده روایت خواهید خواهند که بعضی از آن‌ها حتی در فیلم‌ها هم نیامده است.

  1.  اطلس سرزمین میانه

این کتاب یک راهنمای بسیار مفید برای کسانی است که می‌خواهند اتفاقات سرزمین میانه را روی نقشه دنبال کنند و اطلاعات بیشتری در مورد مکان‌ها، سرزمین‌ها و حتی سیاره آردا بجویند.

تصاویر
  • آشنایی با خالق داستان‌های سرزمین میانه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: