خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید»؛ راهنمای شناخت تله‌های زندگی
 

کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید»؛ راهنمای شناخت تله‌های زندگی

در نگاه اول ممکن است کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید» شما را یاد آن دسته از کتاب‌های روانشناسی بیندازد که بیشتر شعاری‌اند و کمتر راهبردی. اما کافی است یکی از فصل‌های کتاب را شروع کنید آنوقت متوجه تفاوت این کتاب خواهید شد.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 | Article Rating

کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی بسیار زیادند و از میان این همه عنوان کتاب، انتخاب کردن کتابی که به شکلی موثر به موضوع پرداخته باشد و در عین حال زبانی ساده و روان داشته باشد، کار چندان آسانی نیست. در نگاه اول ممکن است کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید» شما را یاد آن دسته از کتاب‌های روانشناسی بیندازد که بیشتر شعاری‌اند و کمتر راهبردی. اما کافی است یکی از فصل‌های کتاب را شروع کنید آنوقت متوجه تفاوت این کتاب خواهید شد. کتابی که با متنی ساده و روان و بکارگیری مثال‌های مسلموس، شما را درگیر شناخت عمیقی از خود می‌کند.

جفری ای.یانگ، روان‌شناس و روان درمانگر شناخته‌شده‌ی آمریکایی است. او به همراه ژانت کلوسکو، در این کتاب یازده تله را معرفی می‌کند و با آزمونی که برای هر تله می‌گذارد می‌توانید متوجه شوید چقدر درگیر این تله هستید. در این کتاب قرار است ای.یانگ به شما کمک کند تا اگر در معرض این تله‌ها قرار گرفتید، اسیرشان نشوید. در اصل راهنمایی کاربردی ارائه کند تا شما بتوانید تله‌های زندگی‌تان را مدیریت کنید، نه آن‌ها شما را. اگر به دنبال بازآفرینی عمیق زندگی‌تان هستید احتمالا این کتاب به کارتان می‌آید.

نوشته پشت کتاب: «آیا گرفتار «تله‌ی زندگی» هستید؟ آیا به سمت رابطه با افرادی کشیده شده‌اید که مغرور و بی‌عاطفه هستند؟ آیا به دلیل ترس طرد شدن از سوی دیگران، از نشان دادن شخصیت واقعی خود واهمه دارید؟‌ آیا در برابر اشخاص اطراف خود احساس کمبود می‌کنید؟‌ آیا همیشه آسودگی و فراغت خود را در جهت تلاش برای بهترین بودن قربانی می‌کنید؟‌ دو روانشناس پیشگام آمریکا به شما نشان خواهند داد که چگونه مي‌توانید به وسلیه‌ی روش‌های کاربردی خود را از این «تله‌»‌های مخرب رها سازید».

برای تهیه این کتاب کافی است از ساعت ده صبح تا شش بعدازظهر با شماره ۹۶۰۴۵693 تماس بگیرید. ارسال برای خرید بالای صدهزار تومان رایگان است.

تصاویر
  • کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید»؛ راهنمای شناخت تله‌های زندگی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: