خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

نقد کتاب «سلاخ‌خانه شماره پنج» در برنامه «کتابخانه نیمه‌شب»
در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود:
 

نقد کتاب «سلاخ‌خانه شماره پنج» در برنامه «کتابخانه نیمه‌شب»

نشست بررسی و نقد کتاب «سلاخ‌خانه شماره پنج» همراه با ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه‌شب» روز سه‌شنبه اول اسفند در باغ کتاب برگزار می‌شود.
دوشنبه، 30 بهمن 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، نشست نقد و بررسی کتاب «سلاخ‌خانه شماره پنج» همراه با جلسه ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه‌شب» روز سه‌شنبه اول اسفند ماه در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. این برنامه با حضور «سعید اسلام‌زاده» به عنوان کارشناس و منتقد و اجرای «محمد حسین امیدی» از ساعت 17:30 در ورودی اصلی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
کتاب «سلاخ‌خانه شماره پنج» اثر «کورت ونه گات» یک کمدی تلخ و سیاه است که بر اساس تجارب شخص نویسنده از بمباران شهر «درسدن» آلمان است که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد. نویسنده در طول بمباران این شهر در جایی پناه می‌گیرد و زنده می‌ماند و پس از آن داستان خود را به شیوه‌ای جذاب و پرکشش روایت می‌کند. این کتاب با ترجمه علی اصغر بهرامی، نشر روشنگران و مطالعات زنان منتشر شده است. 
برنامه «کتابخانه نیمه‌شب» با مشارکت باغ کتاب تهران و رادیو تهران هر سه‌شنبه با موضوع نقد و بررسی آثار برتر و شناخته‌شده ادبیات ایران و جهان در باغ کتاب برگزار و ضبط می‌شود. این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است. 
 

تصاویر
  • نقد کتاب «سلاخ‌خانه شماره پنج» در برنامه «کتابخانه نیمه‌شب»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: