خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

نمایش فیلم «حرف بد نزن»؛ دلهره‌آور و روان‌شناختی
 

نمایش فیلم «حرف بد نزن»؛ دلهره‌آور و روان‌شناختی

در «شب ترسناک» این هفته باغ کتاب فیلم «حرف بد نزن» محصول سال 2022 سینمای دانمارک نمایش داده می‌شود.
یکشنبه، 20 آذر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در «شب ترسناک» این هفته باغ کتاب فیلم سینمایی «حرف بد نزن» محصول سال 2022 سینمای دانمارک به کارگردانی کریستین تافدروب نمایش داده می‌شود. این فیلم روز پنجشنبه 24 آذر از ساعت 21 در سالن شماره 8 باغ کتاب به نمایش در می‌آید. 
داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که بیورن و لوئیزه زوج دانمارکی در یک سفر تفریحی با پاتریک و کارین، زوج هلندی آشنا می‌شوند. در جریان این آشنایی، پاتریک و کارین از زوج دانمارکی برای سفر به خانه روستایی خود در هلند دعوت می‌کنند. بیورن و لوئیزه دعوت آن‌ها را می‌پذیرند و به همراه دختر کوچک خود راهی خانه دور افتاده زوج هلندی می‌شوند. بیورن و لوئیزه پس از رسیدن به مقصد رفتارهای عجیبی از دوستان جدید خود می‌بینند و درباره حسن نیت آن‌ها دچار تردید می‌شوند.
فیلم «حرف بد نزن» در کنار ژانر ترسناک و دلهره‌آور، توانسته است درونمایه‌های روان‌شناختی شخصیت‌ها را نیز نشان بدهد و با استقبال مخاطبان مواجه شد.
در مجموعه برنامه‌های «شب ترسناک» باغ کتاب، هر پنجشنبه یک فیلم ترسناک نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند. 
 

تصاویر
  • نمایش فیلم «حرف بد نزن»؛ دلهره‌آور و روان‌شناختی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: