خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«باغ کتاب» در نمایشگاه کتاب؛ از تخفیف‌های متنوع تا سرگرمی‌های علمی
 

«باغ کتاب» در نمایشگاه کتاب؛ از تخفیف‌های متنوع تا سرگرمی‌های علمی

باغ کتاب تهران با تخفیف‌های مختلف و ارائه آموزش و سرگرمی‌های علمی میزبان مخاطبان خود در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، باغ کتاب تهران در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بخش‌های مختلفی میزبان مخاطبان خود است. باغ کتاب با پنج بخش باغ علم نوجوان، باشگاه زیست‌شناسی، باشگاه رباتیک، جزیره دانش و سرزمین فکربازیا در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارد تا خدمات، فعالیت‌ها و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنند. در کنار این، مخاطبان باغ کتاب می‌توانند 15 درصد تخفیف برای خرید کتاب از این مجموعه، از غرفه باغ کتاب دریافت کنند.
باغ علم نوجوان؛ بازی با جذابیت‌های علم
باغ علم نوجوان با سه دستگاه رسانایی سنج، آینه‌ها و تفنگ لیزری در غرفه باغ کتاب تهران حضور دارد. اینجا می‌توانید با سرگرمی‌های علمی باغ علم نوجوان آشنا شوید و البته برای تجربه یک تفریح علمی و آشنایی با بازی‌های بیشتر سری به باغ کتاب تهران بزنید.
باشگاه زیست‌شناسی؛ از پرورش ماهی تا کاشت گیاه
باشگاه زیست‌شناسی باغ کتاب هم با معرفی خدمات و محصولات خود در نمایشگاه کتاب حضور دارد. اگر به زیست‌شناسی و جذابیت‌های آن علاقه‌ دارید، می‌توانید به بخش باشگاه زیست‌شناسی در نمایشگاه کتاب بروید و با فعالیت‌ها این بخش از نزدیک آشنا شوید. همچنین می‌توانید بسته‌های آموزشی مرتبط با زیست‌شناسی را از این بخش تهیه کنید. بسته‌هایی که سرگرمی‌های زیست‌شناسانه، از پرورش ماهی تا کاشت گیاه را به شما آموزش می‌دهد. 
جزیره دانش؛ تجربه‌ی علم
اگر به برنامه‌ها و سرگرمی‌های علمی علاقه دارید، حتماً با برنامه تلویزیونی جزیره دانش ِ شبکه نهال آشنایی دارید. بخش جزیره دانش هم با بسته‌های آموزشی و ساختنی خود در غرفه باغ کتاب حضور دارد. در جزیره دانش ابزارها و بسته‌هایی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد تا به کمک آن جلوه‌های هیجان‌انگیز علم را بشناسند. بسته‌های جزیره دانش با هدف ساختن وسایل و ابزار‌های کوچک طراحی شده‌اند تا بچه‌ها علاوه بر بازی با قوانین و مفاهیم فیزیک بیشتر آشنا شوند. 
فکربازیا؛ 40 درصد تخفیف برای مدارس
سرزمین فکر‌بازیا مجموعه‌ای تفریحی و آموزشی برای کودکان 3 تا 14 سال است که با تکیه بر نظریه هوش هشتگانه گاردنر طراحی شده است. سرزمین فکربازیا هم با معرفی فعالیت‌های خود و البته ارائه 40 درصد تخفیف به مدارس در غرفه باغ کتاب حضور دارد. 
باشگاه رباتیک؛ رونمایی از ربات انسان‌نما
باشگاه رباتیک باغ کتاب تهران صرفاً جایی برای سرگرمی یا آموزش نیست. این مجموعه تلاش کرده است تا به صورت تخصصی علوم و خدمات مرتبط با علم رباتیک را به مخاطبان خود ارائه کند. باشگاه رباتیک باغ کتاب، علاوه بر معرفی خدمات خود، بسته‌های ساختنی و آموزشی در زمینه رباتیک را عرضه می‌کند. همچنین در نمایشگاه امسال کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به علم رباتیک می‌توانند در کلاس‌های آموزشی رباتیک با 20 درصد تخفیف ثبت‌نام کنند. البته جذاب‌ترین بخش باشگاه رباتیک در نمایشگاه امسال رونمایی از ربات انسان‌نما است. این ربات توسط باشگاه رباتیک باغ کتاب ساخته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند با قابلیت‌های این ربات از نزدیک آشنا شوند.
15 درصد تخفیف برای خرید از باغ کتاب
در کنار معرفی محصولات و خدمات، باغ کتاب تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با ارائه بن تخفیف 15 درصدی برای خرید حضوری از فروشگاه کتاب بزرگسال و فروشگاه اینترنتی باغ کتاب، میزبان مخاطبان است. همچنین کتاب‌های نشر شهر هم با 10 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. البته در غرفه باغ کتاب، کارت باشگاه مخاطبان باغ کتاب هم به صورت رایگان صادر می‌شود. با کارت باشگاه مخاطبان باغ کتاب می‌توانید از تخفیف‌های دوره‌ای، هدیه تولد و سایر خدمات باغ کتاب استفاده کنید. 
غرفه باغ کتاب کجاست؟
غرفه باغ کتاب تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از  21 تا 31 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 20 میزبان مخاطبان است. این غرفه در مصلی امام خمینی (ره)، روبه‌روی شبستان، نبش خیابان هشتم، بخش فرهنگسرای کتاب تهران قرار دارد.  

تصاویر
  • «باغ کتاب» در نمایشگاه کتاب؛ از تخفیف‌های متنوع تا سرگرمی‌های علمی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: