خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

فروشگاه لوازم تحریر بوکتاب

فروشگاه لوازم تحریر بوکتاب در طبقه همکف بلوک D یا سروستان واقع شده است. اینجا می‌توانید با خیال راحت در میان دنیای جذاب و خوش رنگ و لعاب لوازم تحریر قدم بزنید و از تنوع محصولات لذت ببرید. اینجا تلاش شده است تا نیاز‌های افراد و اقشار مختلف را در نظر بگیرد. پس اگر دانشجو، دانش‌آموز یا کارمند هستید تفاوتی نمی‌کند؛ در بوکتاب می‌توانید از مداد تا نوشت‌افزارهای مطرح دنیا را تهیه کنید. بوکتاب تلاش کرده است تا انواع لوازم تحریر مانند، نوشت‌افزار، چسب، قیچی، لوازم اداری رومیزی و نوشت‌افزار اداری را گردآوری کند. همچنین ابزار بایگانی و کوچک‌ترین اقلام مصرفی لوازم اداری، مهندسی، هنری، تحریر، دیجیتال، خوشنویسی و ماشین حساب از کالا‌هایی است که می‌توانید با تنوع بسیار خوبی در بوکتاب پیدا کنید. 
در کنار این‌ها بخش نوشت‌افزار لوکس این فروشگاه گزینه مناسبی برای تهیه هدیه و یادگاری‌های زیبا و باکیفیت است. در بوکتاب باغ کتاب می‌توانید به لوازم تحریر برندهای مطرح داخلی و خارجی از جمله استدلر، کنکو، یوروپن، دیپلمات، شیفر، پیرکاردین، پیکاسو، رهاورد، خرم، لاکسر، اونر، بوم ایران، اولفا، زبرا، پرمک، پریمو، کاسیو، کرند، فابرکاستل و غیره دسترسی داشته باشد.
آنچه این فروشگاه را متمایز نموده تنوع چشمگیر کالا‌های نوشت‌افزاری با حضور برندهای روز و مطرح ایران و دنیاست. در نتیجه مخاطبان می‌تواند به تناسب نیاز کالای مورد نظر خود را پیدا کنند.

  • کاربریکاربری: مراکز خدماتی باغ کتاب
  • ظرفیتظرفیت:
  • مناسب برایمناسب برای: همه گروه‌های سنی
  • ساعات بازدیدساعات بازدید: 10 تا 21

مشخصات فضای بازدید

  • بلوک: بلوکD
  • طبقه: طبقه همکف
  • مساحت: 170 متر مربع

امکانات فروشگاه لوازم تحریر بوکتاب

تنوع چشمگیر کالا‌های نوشت‌افزاری با حضور برندهای روز و مطرح ایران و دنیا

هزینه ورودی فروشگاه لوازم تحریر بوکتاب

تماس با فروشگاه لوازم تحریر بوکتاب

فروشگاه لوازم تحریر بوکتاب



1 نظر 21220 بازدید امتیاز: 3.68 با 121 رای Article Rating
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
امتیاز: 3.68 با 121 رای

نظرات

نظر شما برای ما مهم است ...

طهماسبی       جمعه, 16 آبان,1399
سلام . فروش اینترنتی دارن؟

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: