خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

باغ علم نوجوان

باغ علم نوجوان با مساحتی به وسعت 4 هزار متر در طبقه اول بلوک D، بزرگ‌ترین پارک علم ایران است. باغ علم نوجوان تلاش کرده است تا نگاهی جذاب، متفاوت و تجربه‌محور به علم داشته باشد؛ جایی که آموزش علم را تبدیل به یک سرگرمی لذت‌بخش، دور از قوانین و فرمول‌های سخت و پیچیده کرده است. 
در باغ علم نوجوان می‌توانید سوار بر یک هواپیمای واقعی شوید و آن را هدایت کنید، از تماشای آسمان شب لذت ببرید، یک نمایش جذاب علمی ببنید، با تفنگ لیزری تیراندازی کنید و با اسکلت نهنگ قاتل عکس یادگاری بیاندازید.
باغ علم نوجوان سه گالری دارد که بیشتر دستگاه‌ها و بازی‌هایش با تمرکز بر آن‌ها طراحی و ساخته شده‌اند: اهرم، آینه‌ها، برق و خطای بینایی. طراحی و ساخت دستگاه‌ها توسط شرکت فن آموز انجام شده است. این یعنی باغ علم نوجوان مجموعه‌ای کاملاً ایرانی، با دستگاه‌هایی ساخته مهندسان و متخصصان داخلی است که در نوع خود تجربه‌ای منحصربه‌فرد و افتخار‌آمیز است. 
این مجموعه با 20 دستگاه شروع به کار کرد اما حالا 30 دستگاه در باغ علم نوجوان وجود دارد که قوانین فیزیک را تبدیل به ابزاری برای بازی کرده‌اند. 
دستگاه‌های باغ علم نوجوان تعاملی است. یعنی مخاطبان می‌توانند در کنار توضیحات کارشناسان، با لمس دستگاه و آزمایش درک بهتری از پدیده‌های علمی پیدا و خلاقیت خود را تقویت کنند. 
موج، مواد، مکانیزم، صوت، ریاضی، ریاضی، نور، حیات، پرواز، بینایی، برق، آینه‌ها و انرژی از جمله مفاهیم علوم پایه هستند که می‌توانید با جلوه‌های جذاب آن آشنا شوید. 
یک نمایش علمی
بازی‌های علمی هیجان‌انگیز باغ علم نوجوان اینجا تمام نمی‌شود. بعد از اینکه تمام بازی‌ها و ابزار‌های علمی آن را از نزدیک تجربه و لمس کردید، نوبت یک نمایش علمی دیدنی می‌رسد. سالن نمایش علمی باغ علم نوجوان در آخرین بخش آن قرار دارد. اینجا شما می‌توانید به عنوان تماشاگر بنشینید و دقایقی غرق جادوی علم شوید. اینجا قرار است فنون شعبده‌بازی‌های علمی را یاد بگیرید.
 


رزرو بلیت باغ علم نوجوان

  • کاربریکاربری: سفر به دنیای علم
  • ظرفیتظرفیت: 200 نفر
  • مناسب برایمناسب برای: همه گروه‌های سنی
  • ساعات بازدیدساعات بازدید: 9 تا 21

مشخصات فضای بازدید

  • بلوک: بلوکD
  • طبقه: طبقه اول
  • مساحت:

امکانات باغ علم نوجوان

نمایش علمی ویژه‌
باشگاه دانش سلامت- آموزش دانش سلامت و افزایش فعالیت بدنی به روش Gamification
برگزاری جشن تولد علمی
خرید از فروشگاه سرگرمی‌های علمی

هزینه ورودی باغ علم نوجوان

تماس با باغ علم نوجوان

تلفن: 96045751-021

باغ علم نوجوان



3 نظر 45335 بازدید امتیاز: 4.06 با 173 رای Article Rating
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
امتیاز: 4.06 با 173 رای

نظرات

نظر شما برای ما مهم است ...

sama       یکشنبه, 18 خرداد,1399
با سلام. من عاشق باغ کتاب و باغ علم و کلا تمام قسمت هاش هستم و هروقت که میام باغ کتاب حس ارامش خییییییییییلی زیادی دارم و واقعا ممنون بابت این مکان و من هروقت که می خوام ارامش داشته باشم با خانواده میام باغ کتاب. لطفا همیشه همینطوری عالی بمونید و اینکه بنظرم تایم باز بودن باغ علم رو بیشتر کنید. ممنون
امین       یکشنبه, 24 شهریور,1398
سلام
لطفا عکس‌های بیشتری بذارید
ممنون
Alireza.hm60       ﺳﻪشنبه, 18 تیر,1398
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان روابط عمومی مجموعه، باغ نوجوان جای بسیار زیبا و جذاب برای همه سنین هست فقط بهتر است برای استفاده از امکانات نظیر آسمان نما و نمایش علمی و پردیس موزه مغز من برنامه ریزی زمانی ثابتی وجود داشته باشد مثلاً تایم بازدید به بازه های زمانی یک یا دو ساعته تقسیم شود و در هر قسمت از این بازه، زمان خاصی برای آسمان نما،نمایش علمی، بازدید از پردیس موزه مغز من، بازدید از قسمت آزمایش های نوجوانان و...در نظر گرفته شده و بصورت برگه ی چاپی راهنما در اختیار بازدید کننده ها قرار بگیرد که تداخلی بین قسمتها ایجاد نشود، متشکرم

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: