خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

مجدی: سامانه اعلام حریق باغ کتاب راه‌اندازی شد
با هدف افزایش ایمنی در برابر آتش‌سوزی:
 

مجدی: سامانه اعلام حریق باغ کتاب راه‌اندازی شد

مدیر عامل باغ کتاب تهران از راه‌اندازی سامانه اعلام حریق باغ کتاب با هدف افزایش ایمنی در برابر آتش‌سوزی خبر داد.
یکشنبه، 17 تیر 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، بحث ایمنی باغ کتاب تهران همزمان با برگزاری دویست‌و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد توجه قرار گرفت. در جلسه مذکور نسبت به اقدامات ایمنی در باغ کتاب تهران در زمان بروز آتش‌سوزی نکاتی مطرح شد. در طول یک سال گذشته و به طور جدی در 6 ماه اخیر، ارتقاء وضعیت HSE در این مجموعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های باغ کتاب تهران بوده است.
در همین راستا رضا مجدی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مؤسسه باغ کتاب از راه‌اندازی سامانه‌های اعلام حریق باغ کتاب تهران خبر داد.
مجدی در این زمینه گفت: در طول یک سال گذشته، تدابیر مختلفی برای بهبود وضعیت HSE و موارد عدم انطباق انجام داده است. بعد از مطرح شدن نکاتی درباره ایمنی باغ کتاب تهران در دویست‌وهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تدابیر مختلفی برای بهبود وضعیت HSE و رفع عدم انطباق انجام شده است.
وی ادامه داد: سامانه اعلام و اطفاء حریق باغ کتاب از زمان تأسیس این مجموعه خریداری شده بود، اما به دلیل عدم تأمین بودجه، راه‌اندازی نشده بود. در این دوره، فرایند راه‌اندازی سامانه اعلام حریق باغ کتاب از دی ماه 1402 آغاز شد و در خرداد سال جاری به طور کامل راه‌اندازی شد. 
مجدی در خصوص سامانه‌های الام حریق باغ کتاب گفت: این سامانه‌های با تشخیص‌دهنده‌های حساس به دود، به محض بروز آت‌سوزی و دود دانشی از آن، آژیر خطر را فعال نموده و مسئولان مربوطه و مخاطبان باغ کتاب را برای اتخاذ تصمیم مناسب آگاه می‌سازد. این سامانه همچنین قابلیت اتصال به سیستم اطفاء حریق را نیز دارد تا پس از اعلام حریق اطفاء نیز به صورت خودکار انجام شود. البته راه‌اندازی سیستم اطفاء حریق باغ کتاب نیاز به تخصیص بودجه دارد. 
 

تصاویر
  • مجدی: سامانه اعلام حریق باغ کتاب راه‌اندازی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: