خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

بازدید معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از باغ کتاب
 

بازدید معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از باغ کتاب

معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در باغ کتاب از قسمت‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد‌مهدی ایمانی‌پور روز چهارشنبه در باغ کتاب تهران حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور در این بازدید با حضور در فروشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب از بخش‌های مختلف این فروشگاه به‌خصوص کتاب‌های انتشارات الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدن کرد و بر توسعه همکاری‌های فرهنگی بین باغ کتاب تهران و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سازمان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با هدف انجام فعالیت‌‌های فرهنگی خارج از کشور در سال ۱۳۷۴ ایجاد شد.
مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان یک ناشر بین‌المللی با هدف گسترش همکاری‌های بین‌المللی بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان در عرصه کتاب و سایر محصولات فرهنگی تأسیس و در نقاط مختلف جهان به‌ویژه کشور‌های همسایه فعالیت دارد. زمینه فعالیت این نشر موضوعاتی پیرامون تاریخ، هنر، آموزش زبان فارسی، فلسفه، ادبیات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

تصاویر
  • بازدید معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از باغ کتاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: