خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«1917»؛ مأموریت غیرممکن
سی و سومین نشست «فیلم و گپ» برگزار می‌شود؛
 

«1917»؛ مأموریت غیرممکن

سی و سومین نشست «فیلم و گپ» باغ کتاب به نمایش و نقد فیلم «1917» اثر «سم مندس» اختصاص دارد.
شنبه، 19 بهمن 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در سی و سومین نشست «فیلم و گپ» باغ کتاب تهران، فیلم 1917 محصول سال 2019 سینمای آمریکا و اثر سم مندس نمایش داده می‌شود. در این برنامه به روال هر چهارشنبه، پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته‌شده سینما به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت.

روایت فیلم «1917» در خلال جنگ جهانی اول و سال 1917 اتفاق می‌افتد. زمانی که دو سرباز عادی انگلیسی به نام اسکافیلد و بلیک مأموریت پیدا می‌کنند تا عملیاتی قهرمانانه را به سر‌انجام برسانند و جان بیش از 1000 نفر از نیروهایشان را نجات دهند. عملیاتی که باید در آن با عبور از خط مقدم نبرد که زیر آتش دشمن قرار دارد، پیام مهمی را به گروهان دیگر برسانند.

این فیلم واکنش مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در عملکرد عوامل فیلم در زمینه‌های بازیگری، کارگردانی، فیلم‌برداری، موسیقی و طراحی صحنه موردتوجه قرار گرفت. همچنین بنیاد فیلم آمریکا و هیئت ملی بازبینی فیلم، «1917» را جزو ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ معرفی کردند. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شد که دو جایزه اول را دریافت کرد. همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار، فیلم در ۱۰ رشته نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در نهایت موفق به دریافت جایزه بهترین جلوه‌های بصری، بهترین صدا‌گذاری و بهترین فیلم‌برداری شد.

«فیلم و گپ» باغ کتاب با هدف نمایش فیلم‌های مطرح سینمای جهان هر چهارشنبه از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته‌شده سینما به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد و حاضران نیز می‌توانند سؤالات خود پیرامون فیلم را مطرح کنند. علاقه‌مندان به خرید آنلاین بلیت می‌توانند از طریق صفحه خرید بلیت فیلم و گپ در سایت رویدادهای باغ کتاب تهران اقدام کنند.

 

تصاویر
  • «1917»؛ مأموریت غیرممکن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: