خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران برگزار می‌شود
 

چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران با رویکرد کاهش آلایندگی های زیست محیطی به مدت دو روز در این مجموعه برگزار می‌شود.
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، مسابقات رباتیک باغ کتاب تهران در پنج لیگ مختلف برای گروه های سنی کودک تا نوجوان برگزار می‌شود. 
محسن توکلی رییس کمیته چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران درباره هدف برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات انجام کار گروهی، به چالش کشیدن دانش شرکت کنندگان، پیاده سازی مفاهیم الگوریتم و برنامه نویسی و فرهنگ سازی در زمینه محیط زیست است.
وی در ادامه افزود: در تمامی لیگ‌ها به هر سه مورد الکترونیک، مکانیک و برنامه‌نویسی توجه ویژه‌ای شده است. این دوره از مسابقات در ۵ لیگ سیاره آبی (گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال ) ربات های نوریاب ( گروه سنی ۱۱-۱۴ سال )، ربات‌های آتش نشان (گروه سنی ۵ تا ۸ سال)، برنامه نویسی اسکرچ (گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال و ابداعات و اختراعات (گروه سنی ۱۰تا ۱۶ سال ) برگزار می‌شود.
اولین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران در سال 1397 آغاز به کار کرد و هر سال با هدف گسترش و آموزش علم رباتیک، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را به چالش می‌کشد. 
چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران روز پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. همچنین اختتامیه این مسابقات روز 22 اردیبهشت ماه از ساعت 19 در سالن آمفی تئاتر روباز باغ کتاب تهران با معرفی نفرات برتر و با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود. 
 

تصاویر
  • چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک باغ کتاب تهران برگزار می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: