خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

بازگشت انیمیشن خاطره‌انگیز با «اسکروج»
«شب کارتون» باغ کتاب برگزار می‌شود
 

بازگشت انیمیشن خاطره‌انگیز با «اسکروج»

«شب کارتون» این هفته باغ کتاب به نمایش انیمیشن «اسکروج: سرود کریسمس» محصول سال 2022 اختصاص دارد.
ﺳﻪشنبه، 04 بهمن 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در «شب کارتون» این هفته باغ کتاب انیمیشن «اسکروج: سرود کریسمس» محصول سال 2022 سینمای آمریکا با دوبله گروه سورن نمایش داده می‌شود. این برنامه روز پنجشنبه 6 بهمن ماه از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود.
انیمیشن اسکروج یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی موزیکال است. داستان این انیمیشن حول شخصیت اسکروج، یکی از شخصیت‌های معروف رمان «سرود کریسمس» اثر «چارلز دیکنز» نویسنده مشهور بریتانیایی ساخته شده است. اسکروج مردی خسیس و سنگدل است که حقوق اطرافیان خود را پایمال و از آن‌ها بهره‌کشی می‌کند. یک شب او توسط یک روح تسخیر می‌شود و برای رها شدن از این بند چاره‌ای جز انسان بهتری شدن ندارد. اسکروج قرار است با سرنوشت خود مواجه شود و برای رهایی از آن چالش‌های جدیدی پیش رو دارد.
انیمیشن اسکروج اقتباسی از فیلمی به همین نام محصول سال 1970 است. انیمیشن اسکروج توسط گروه سورن دوبله شده است. گروه سورن یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دوبلاژ کشور است و دوبله بسیاری از انیمیشن‌ها و فیلم‌ها مانند «مینیون‌ها»، «زوتوپیا پلاس»، «دختر کفشدوزکی»، «دکتر استرنج 2»، «زمانی برای مردن نیست» و ... را منتشر کرده‌ است.
انیمیشن اسکروج روز پنجشنبه 6 بهمن ماه از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت کنند. 
 

تصاویر
  • بازگشت انیمیشن خاطره‌انگیز با «اسکروج»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: