خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

نمایش فیلم «جهنمی»؛ تاریخ یک خانواده مرموز
 

نمایش فیلم «جهنمی»؛ تاریخ یک خانواده مرموز

در «شب ترسناک» باغ کتاب، فیلم سینمایی «جهنمی» محصول سال 2021 سینمای آمریکا نمایش داده می‌شود.
دوشنبه، 03 بهمن 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در «شب ترسناک» این هفته باغ کتاب، فیلم ترسناک «جهنمی» محصول سال 2021 سینمای آمریکا به نمایش در می‌آید. این برنامه روز پنجشنبه ششم بهمن ماه از ساعت 21 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود.
داستان این فیلم درباره دختری به نام «ایزی» و مادرش است که در منطقه‌ای کوهستانی و دور از دست زندگی می‌کنند. مادر و دختر با آهنگسازی سرگرم هستند و مادر تمایلی به ارتباط گرفتن ایزی با غریبه‌ها ندارد. اما ایزی که در این زمینه بسیار مشتاق و کنجکاو است، با نوجوانی مرموز ملاقات می‌کند و به مرور متوجه می‌شود که گذشته و تاریخ خانواده‌اش مملو از چیز‌هاییست که او نمی‌داند.
فیلم سینمایی جهنمی واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرد و در زمینه خط داستانی، کارگردانی، طراحی صحنه و فیلم‌برداری مورد توجه قرار گرفت. 
برنامه «شب ترسناک» باغ کتاب از سری برنامه‌های هفتگی باغ کتاب است که هر پنجشنبه به نمایش یکی از فیلم‌های شناخته‌شده ژانر ترسناک اختصاص دارد. 
نمایش فیلم سینمایی جهنمی روز پنجشنبه ششم بهمن ماه از ساعت 21 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند. 
 

تصاویر
  • نمایش فیلم «جهنمی»؛ تاریخ یک خانواده مرموز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: