خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
 

کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟

در باغ کتاب تهران خدمات متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف، به‌خصوص کودکان وجود دارد؛ از کتاب برای کودکان نوپا تا سرگرمی برای بچه‌های دبستانی.
شنبه، 01 بهمن 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، این مجموعه علمی و فرهنگی بر اساس سلیقه و نیاز گروه‌های مختلف جامعه بنا شده است و مخاطبان آن از گروه‌های سنی مختلفی هستند. اما بی‌شک یکی از مهم‌ترین گروه‌های هدف در باغ کتاب کودکان هستند. 
در این مجموعه بخش‌های متنوع خدماتی، علمی و سرگرمی برای کودکان نوپا تا نوجوانان وجود دارد؛ از کتاب‌های خردسالان تا بازی و سرگرمی برای کودکان دبستانی. در ادامه بخش‌های باغ کتاب که مناسب استفاده کودکان است، معرفی می‌شوند.
1- فروشگاه کتاب کودک و نوجوان
«فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب» باغ کتاب در تیر ماه 1396 در فضایی به وسعت 4 هزار متر‌مربع افتتاح شد. در این بخش می‌توانید به بیش از 32 هزار عنوان کتاب و 40 هزار عنوان محصول فرهنگی، نوشت افزار و بازی‌های آموزشی و فکری دسترسی داشته باشید. 
محصولات فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب در چهار گروه کلی کودک، نوجوان، کودک و خانواده و تحریر دسته‌بندی می‌شود و بیش از 300 ناشر و تأمین کننده محصولات با این فروشگاه همکاری می‌کنند. در این فروشگاه کتاب‌ها از رخ چیده شده‌اند تا دیدن و انتخاب کردن برای کودکان هم آسان باشد. 
در فروشگاه کودک فروشگاه کودک و نوجوان حتی می‌توانید کتاب، بازی فکری و محصولات فرهنگی مانند کتاب پارچه‌ای و کتاب حمام برای گروه سنی خردسال و زیر سه سال تهیه کنید. 
کتاب‌های کودک و نوجوان این فروشگاه شامل موضوعاتی مانند شعر، داستان کلاسیک، علمی، مذبی، ادبیات کهن، سرگرمی، برجسته و فلسفی متناسب با نیاز‌ها و علاقه‌مندی‌های این گروه سنی می‌شود.
کتاب‌های آموزشی زبان خارجی، بازی‌های فکری و آموزشی، کتاب‌های مهارت آموزی و انواع نوشت‌افزار از دیگر محصولات این فروشگاه است. 


2- خانه کودک
«خانه کودک» باغ کتاب تهران جایی برای بازی‌، ورزش و تفریح کودکان است که با انواع اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی مخصوص کودکان تجهیز شده است. در خانه کودک باغ کتاب مربیان به خردسالان و کودکان کمک می‌کنند تا در قالب بازی‌های فردی و گروهی سرگرم شوند، با سایر کودکان ارتباط برقرار کنند و مفاهیمی مانند مشارکت در اجتماع را بیاموزند.
خانه کودک باغ کتاب با انواع وسایل بازی و سرگرمی، عروسک، استخر توپ پذیرای کودکان نوپا تا 6 سال است. 
3- اتاق مادر و کودک
اتاق مادر و کودک از فضا‌های منحصر به فرد و رایگان مجموعه باغ کتاب تهران است و به منظور تسهیل در شیردهی و تعویض نوزادان فراهم شده است. در این مکان سه تخت ویژه تعویض پوشک و دو صندلی مخصوص شیردهی به نوزادان تعبیه شده است. اتاق مادر و کودک تنها مخصوص بانوان نیست و آقایان هم می‌توانند در این فضا حضور داشته باشند. در این اتاق دستمال مرطوب و پوشک و لوسیون در اختیار والدین قرار می‌گیرد. همچنین در راستای رعایت ملاحظات بهداشتی از کفپوش نانو ضد باکتری در این اتاق استفاده شده است. 
4- روبوکیدز
«روبوکیدز» یک شهربازی تعاملی-رباتیکی روبوکیدز یک تم‌پارک فناورانه با تم موجودات فضایی است که بازی‌های آن برپایه انرژی و تحرک هستند. داستان روبوکیدز از «آرسو» شروع می‌شود. آرسو ربات روبوکیدز است که می‌خواهد «روبونوس» سیاره‌ای که در آن ساکن است را از آسیب موجوداتی شرور حفظ کند.
 روبوکیدز 6 گروه بازی دارد که هر کدام از این گروه‌ها شامل قسمت‌ها و بازی‌های متفاوتی می‌شوند: ایستگاه ماشین‌های روبونوسی، ایستگاه ماجراجویان، اتاق جادویی، شن بازی تعاملی، دونده روبونوسی و کارخانه انرژی و سفینه. هرکدام از این بازی‌ها بخشی از پازل داستان «آرسو» را تکمیل می‌کند. کودکان و نوجوانان 2 تا 14 سال می‌توانند از بازی‌های روبوکیدز استفاده کنند. 
5- باشگاه رباتیک باغ کتاب تهران
باشگاه رباتیک تلاش کرده است تا به صورت تخصصی علوم و خدمات مرتبط با علم رباتیک را به مخاطبان خود ارائه کند. مخاطبان باشگاه رباتیک باغ کتاب تنها دانش‌آموزان نیستند. تنوع خدمات این مجموعه شامل گروه‌های سنی مختلف و علاقه‌مندان به علم رباتیک از دانش‌آموزان تا دانشجویان می‌شود. 


برای استفاده از خدمات باشگاه رباتیک لازم نیست حتماً به دنبال یادگیری علم رباتیک باشید. سرگرمی‌های رباتیکی این مجموعه می‌تواند برای هرکسی از هر گروه سنی و هر نوع علاقه‌مندی‌ای جذاب باشد. فعالیت‌های باشگاه رباتیک در سه زمینه مختلف متمرکز است: آموزش، تم پارک رباتیکی و آکادمی مسابقات. 
6- باشگاه زیست‌شناسی
باشگاه زیست‌شناسی جایی برای آشنایی با جذاب‌ترین جلوه‌های زیست‌شناسی است. از آشنایی با موجودات ریز و درشت گرفته تا شناخت سلول‌ها و کپک‌ها زیر میکروسکوپ. در یک گردش 40 دقیقه‌ای می‌توانید پاسخ پرسش‌های خود را پیدا کنید. اینجا چهار بخش اصلی دارد: جانداران بزرگ و میکروسکوپی، آناتومی و سلامت، دنیای سلول‌ها و درشت‌مولکول‌های حیاتی. در کنار همه این‌ها وجود یک آزمایشگاه کوچک هم به جذابیت و جدیت کار اضافه کرده است.
7- سرزمین فکربازیا
سرزمین فکر‌بازیا مجموعه‌ای تفریحی و آموزشی برای کودکان 3 تا 14 سال است که با تکیه بر نظریه هوش هشتگانه گاردنر روان‌شناس شناخته شده طراحی شده است. گاردنر هشت هوش مختلف را معرفی کرده و معتقد است هرکدام از این هوش‌ها می‌تواند نشان‌دهنده وجود توانایی متفاوتی درون هر فرد و هدایت‌کننده افراد به سمت مشاغل مختلف باشد. 
فکربازیا از پنج بخش کلی تشکیل شده است: «طبیعت‌بازیا»، «راز‌بازیا»، «تلاش‌بازیا»، «ساخت‌بازیا»، «صدا‌بازیا». هر‌کدام از این قسمت‌ها سرگرمی و ماجرای منحصر‌به‌فرد خود را دارد که در مجموع شامل 26 اتاق یا بازی می‌شود. هر‌ قسمت‌ با تکیه بر «هوش‌»های مختلفی طراحی و ساخته شده‌ است. هر‌کدام از بازی‌ها توانایی و استعداد متفاوتی را شناسایی می‌کنند و مورد سنجش قرار می‌دهند. 
8- باغ علم کودک
باغ علم کودک یک مرکز علمی مخصوص کودکان است که با مشارکت شرکت ال.جی ساخته شد. بازدید از باغ علم کودک، حدود دو ساعت زمان نیاز دارد و در این مدت شما چهار داستان جذاب و شگفت‌انگیز در چهار موضوع مهم را خواهید دید: داستان بدن، داستان خانه، داستان شهر و داستان زمین. پس از گشت‌و‌گذار در این چهار داستان در یک نمایش علمی شرکت‌ می‌کنید و در پایان با استفاده از عینک سه‌بُعدی یک سفر هیجان‌انگیز علمی به کهکشان خواهید داشت. 


9- ماشین حمل کودک «بیبی کار»
با توجه به وسعت محوطه باغ كتاب، يكي از چالش هاي پيش روي والديني كه قصد بازديد از مجموعه را دارند حمل كودکان و خردسالان در تمام قسمت‌هاي باغ كتاب خواهد بود، «بيبي كار» اين امكان را براي والدين فراهم خواهد كرد تا با استفاده از ماشين‌هاي حمل كودك كه علاوه بر كارايي و جذابيت بصري، حس شيرين تفريح و رانندگي را براي كودكان به همراه خواهد داشت.

تصاویر
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
  • کدام بخش‌های باغ کتاب مناسب کودکان است؟
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: