خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

نمایش «جنگ‌های تابستانی» در زمستان باغ کتاب
«شب انیمه» باغ کتاب برگزار می‌شود
 

نمایش «جنگ‌های تابستانی» در زمستان باغ کتاب

در «شب انیمه» این هفته باغ کتاب، فیلم «جنگ‌های تابستانی» به کارگردانی «مامورو هوسودا» محصول سال 2009 نمایش داده می‌شود.
چهارشنبه، 28 دی 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در «شب انیمه» باغ کتاب فیلم «جنگ‌های تابستانی» به کارگردانی «مامورو هوسودا» محصول سال 2009 سینمای ژاپن نمایش داده می‌شود. نمایش انیمه «جنگ‌های تابستانی» روز پنجشنبه 29 دی ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود.
جنگ‌های تابستانی یک فیلم انیمه در ژانر علمی تخیلی است. داستان این انیمه از جایی شروع می‌شود که «ناتسوکی» به همراه نامزدش «کنجی کویسو» برای جشن تولد مادر بزرگش به روستای پدری خود سفر می‌کنند. «کنجی کویسو» یک نابغه ریاضی است که و اشراف زیادی به کدنویسی و محیط‌های نرم‌افزاری دارد. در این سفر او ناخواسته کد امنیتی و شخصی او در محیط مجازی به نام «اوز» به دست یک هوش مصنوعی خبیث بیفتد و هوش مصنوعی تمام تلاش خود را برای آسیب رساندن به کنجی و ناتسوکی به کار می‌گیرد.
انیمه «جنگ‌های تابستانی» اولین انیمه‌ای بود که نامزد دریافت جایزه از جشنواره سینمایی «لوکارنو» شد. همچنین این فیلم توانست در سی‌ و سومین جایزه آکادمی فیلم ژاپن به همراه چهار فیلم دیگر موفق به دریافت جایزه شود. این انیمه به زبان اصلی و با زیرنویس نمایش داده می‌شود.
برنامه «شب انیمه» از برنامه‌های هفتگی باغ کتاب است که هر پنجشنبه به نمایش یک انیمه مشهور اختصاص دارد. انیمه جنگ‌های تابستانی روز پنجشنبه 29 دی ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان به تیه بلیت می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند. 

تصاویر
  • نمایش «جنگ‌های تابستانی» در زمستان باغ کتاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: