خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«خاطرات یک بچه چلمن» در «شب کارتون» باغ کتاب
 

«خاطرات یک بچه چلمن» در «شب کارتون» باغ کتاب

در «شب کارتون» این هفته باغ کتاب انیمیشن «خاطرات یک بچه چلمن» محصول سال 2022 سینمای آمریکا نمایش داده می‌شود.
چهارشنبه، 21 دی 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در «شب کارتون» این هفته باغ کتاب انیمیشن «خاطرات یک بچه چلمن» به کارگردانی «لوک کرمیکن» محصول سال 2022 سینمای آمریکا نمایش داده می‌شود. این برنامه روز پنجشنبه 22 دی ماه از ساعت 17 در سالن شماره 8 باغ کتاب برگزار می‌شود. 
«خاطرات یک بچه چلمن 2» یک انیمیشن در ژانر کمدی است که و اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. «خاطرات یک بچه چلمن» درباره دو برادر به نام‌های «گرگ» و «رودریک» است که به طور تصادفی در خانه تنها می‌شوند، اما رودریک می‌خواهد با قلدری کردن، شرایط را به نفع خود تغییر دهد. اما گرگ هم بیکار نمی‌ماند و تلاش می‌کند راز رودریک را برملا کند.
این انیمیشن به دنبال قسمت اول آن که در سال 2021 به نمایش درآمده، ساخته شده است. همچنین پیش از این سریال‌هایی از این مجموعه داستان پرطرفدار کودکان تولید شده است.
انیمیشن «خاطرات یک بچه چلمن 2» را گروه سورن دوبله کرده است. گروه سورن یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دوبلاژ کشور است و دوبله بسیاری از انیمیشن‌ها و فیلم‌ها مانند «مینیون‌ها»، «زوتوپیا پلاس»، «دختر کفشدوزکی»، «دکتر استرنج 2»، «زمانی برای مردن نیست» و ... را منتشر کرده‌ است.
انیمیشن «خاطرات یک بچه چلمن 2» روز پنجشنبه 22 ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند.
 

تصاویر
  • «خاطرات یک بچه چلمن» در «شب کارتون» باغ کتاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: