خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«اژدهای پدرم»؛ ماجراجویی در دنیای جادویی
 

«اژدهای پدرم»؛ ماجراجویی در دنیای جادویی

انیمیشن «اژدهای پدرم» محصول سال 2022 سینمای ایرلند و آمریکا در باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شود.
چهارشنبه، 07 دی 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، انیمیشن «اژدهای پدرم» به کارگردانی نورا «تومی» محصول سال 2022 کشور ایرلند و آمریکا نمایش داده می‌شود. این انیمیشن روز پنجشنبه هفتم دی ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران با دوبله گرون سورن به نمایش در می‌آید. 
انیمیشن اژدهای پدرم در ژانر فانتزی – ماجراجویانه ساخته شده است. این فیلم داستان پسری پچه‌ای به نام «اِلمر» را روایت می‌کند که در شهری کوچک یک مغازه شیرینی فروشی را اداره می‌کردند. آن‌ها با هدف نقل مکان به شهری بزرگ‌تر مغازه خود را تعطیل می‌کنند به امید اینکه در شهر جدید بتوانند شیرینی فروشی خود را باز کنند. 
در شهر جدید تمام سرمایه آن‌ها تمام می‌شود و المر که می‌خواهد هزینه احداث شیرینی فروشی جدید را فراهم کند، تصمیم می‌گیرد از یک اژدها کمک بگیرد. 
انیمیشن اژدهای پدرم با دوبله گروه سورن نمایش داده می‌شود. گروه سورن یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دوبلاژ کشور است و دوبله بسیاری از انیمیشن‌ها و فیلم‌ها مانند «مینیون‌ها»، «زوتوپیا پلاس»، «دختر کفشدوزکی»، «دکتر استرنج 2»، «زمانی برای مردن نیست» و ... را منتشر کرده‌اند.
انیمیشن اژدهای پدرم روز پنجشنبه هفتم دی ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی event.bagheketab.com اقدام به تهیه بلیت نمایند. 
 

تصاویر
  • «اژدهای پدرم»؛ ماجراجویی در دنیای جادویی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: