خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

مینیون‌ها به باغ کتاب می‌آیند
 

مینیون‌ها به باغ کتاب می‌آیند

انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» محصول سال 2022 سینمای آمریکا در باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شود.
چهارشنبه، 30 آذر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» محصول سال 2022 سینمای آمریکا با دوبله گرون سورن نمایش داده می‌شود. این برنامه روز پنجشنبه یکم دی ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» در سبک کمدی ساخته شده و دنباله انیمیشن «مینیون‌ها» محصول سال 2015 است. داستان این انیمیشن از جایی شروع می‌شود که «گرو» به دنبال وارد شدن به یک گروه تبهکاری است. گرو تمام تلاش خود را برای شناخته‌شدن به عنوان یک شخص شرور به کار می‌گیرد، اما شرایط خوب پیش نمی‌رود و در نهایت سنگی گرانبها را از این گروه تبهکار به سرقت می‌برد. 
 دوبله انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» را گروه سورن برعهده داشته است. گروه سورن که از شناخته‌شده‌ترین گروه‌های دوبله فیلم و انیمیشن‌ در کشور است نمایش داده می‌شود که دوبله آثار متعددی مانند «بچه رئیس»، «شانس»، «انکانتو»، «دون»، «زمانی برای مردن نیست»، «دختر کفشدوزکی» و ... را منتشر کرده است.
فیلم سینمایی «ستاره لارا» روز پنجشنبه 24 آذر ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان به تهیه بلیت می‌توانند به سایت رویدادهای باغ کتاب تهران به نشانی event.bagheketab.com مراجعه کنند.
 

تصاویر
  • مینیون‌ها به باغ کتاب می‌آیند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: