خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

انیمه «پونیو»، روایت ماهی سیاه کوچولو به سبک ژاپنی
 

انیمه «پونیو»، روایت ماهی سیاه کوچولو به سبک ژاپنی

انیمه «پونیو» محصول سال 2008 سینمای ژاپن در به کارگردانی هایائو میازاکی در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود.
دوشنبه، 14 آذر 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، «انیمه پونیو» محصول سال 2008 سینمای ژاپن به کارگردانی و نویسندگی هایائو میازاکی روز پنجشنبه 17 آذر ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود.
انیمه «پونیو» داستان یک ماهی طلایی به نام «پونیو» را روایت می‌کند که برای ماجراجویی راهی اقیانوس می‌شود. اما در مسیر ماجراجویی خود در یک بطری شیشه‌ای گیر می‌افتد و با پسری به نام «سوسکه» آشنا می‌شود. «پونیو» در جریان این آشنایی متوجه قدرت جادویی خود شده و می‌فهمد که یک ماهی معمولی نیست و دلش می‌خواهد انسان شود. «سوسکه» قصد دارد در این مسیر همراه «پونیو» باشد اما هر دو آن‌ها با چالش‌ها و مشکلات مختلف رو در رو می‌شوند. 
انیمه «پونیو» دهمین ساخته هایائو میازاکی، کارگردان صاحب سبک ژاپنی است. این موفق به دریافت جایزه آکادمی فیلم ژاپن که معتبر‌ترین جایزه سینمایی این کشور است را دریافت کند.
انیمه «پورکو روسو» روز جمعه 18 آذر ماه از ساعت 19 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی  https://event.bagheketab.com/ نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.  
 

تصاویر
  • انیمه «پونیو»، روایت ماهی سیاه کوچولو به سبک ژاپنی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: