خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

اکران فیلم «پینوکیو» 2022 در باغ کتاب؛ جذاب و کلاسیک
 

اکران فیلم «پینوکیو» 2022 در باغ کتاب؛ جذاب و کلاسیک

فیلم «پینوکیو» محصول سال 2022 برای اولین بار با دوبله گروه سورن 24 شهریور ماه در باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 22 شهریور 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، لایو اکشن «پینوکیو» فیلمی در ژانر درام، موزیکال و فانتزی محصول سال 2022 کمپانی دیزنی است. کارگردانی فیلم «پینوکیو» را رابرت زمکیس برعهده داسته است و تام هنکس بازیگر شناخته شده هالیوود در آن نقش آفرینی می‌کند. این فیلم روز پنجشنبه 24 شهریور ماه در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب نمایش داده می‌شود.
لایو اکشن «پینوکیو» برگرفته از یک داستان کلاسیک ایتالیایی به همین نام است. پدر «ژپتو» پیرمردی نجار است که تنها زندگی می‌کند که دوست دارد فرزندی داشته باشد. اون عروسکی چوبی به نام «پینوکیو» می‌سازد؛ اما «پینوکیو» شبی جان می‌گیرد و ماجراهای او و پدر «ژپتو» آغاز می‌شود.
فیلم «پینوکیو» برای اولین بار با دوبله گروه سورن و با حضور عوامل دوبلاژ در باغ کتاب تهران به نمایش در می‌آید. گروه سورن از گروه‌های شناخته شده در زمینه دوبلاژ است که پیش از این فیلم‌ها و انیمیشن‌ها مختلفی چون «مینیون‌ها»، «شانس»، «دون»، «زمانی برای مردن نیست» و «دختر کفشدوزکی» با دوبله این گروه در باغ کتاب با استقبال مخاطبان مواجه شده است. 
این فیلم روز پنجشنبه 24 شهریور ماه از ساعت 20 در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب تهران نمایش داده می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/408 نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند. 
 

تصاویر
  • اکران فیلم «پینوکیو» 2022 در باغ کتاب؛ جذاب و کلاسیک
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: