خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

تجربه دلهره در باغ کتاب؛ نمایش «یتیم: اولین قتل» در «شب ترسناک» باغ کتاب
 

تجربه دلهره در باغ کتاب؛ نمایش «یتیم: اولین قتل» در «شب ترسناک» باغ کتاب

دومین برنامه «شب ترسناک» باغ کتاب به نمایش فیلم «یتیم: اولین قتل» محصول سال 2022 سینمای آمریکا اختصاص دارد.
شنبه، 19 شهریور 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، فیلم سینمایی «یتیم: اولین قتل» به عنوان دومین فیلم برنامه «شب ترسناک» روز چهارشنبه 23 شهریور در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب نمایش داده می‌شود. «یتیم: اولین قتل» به کارگردانی «ویلیام برنت بل» فیلمی در ژانر جنایی و ترسناک و محصول سال 2022 سینمای آمریکاست.
فیلم «یتیم: اولین قتل» در ادامه داستان فیلم اصلی «یتیم» محصول سال 2009 اتفاق می‌افتد. روایت این فیلم درباره دختری به نام لینا کلامر است که در یک مرکز روانپزشکی در استونی زندگی می‌کند. او با جعل هویت خود را فرزند گمشده خانواده‌‌ای ثروتمند در آمریکا معرفی می‌کند و راهی این کشور می‌شود. اما با وقوع اتفاقاتی مرموز هویت واقعی او برملا می‌شود.
برنامه «شب ترسناک» باغ کتاب از جدیدترین رویداد‌های باغ کتاب است که با هدف نمایش فیلم‌های ترسناک برای علاقه‌مندان این ژانر از شهریور امسال در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود. در اولین برنامه «شب ترسناک» فیلم «تلفن سیاه» نمایش داده شد. 
فیلم «یتیم: اولین قتل» روز چهارشنبه 23 شهریور از ساعت 21 در آمفی تئاتر روباز باغ کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/391 نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. 
 

تصاویر
  • تجربه دلهره در باغ کتاب؛ نمایش «یتیم: اولین قتل» در «شب ترسناک» باغ کتاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: