خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«ریو براوو» شاهکاری از کارگردان عصر طلایی هالیوود
صد و شانزدهمین برنامه «فیلم و گپ» برگزار می‌شود:
 

«ریو براوو» شاهکاری از کارگردان عصر طلایی هالیوود

صد و شانزدهمین برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب به نمایش و نقد پیرامون فیلم «ریو براوو» به کارگردانی هاوارد هاکس برگزار می‌شود.
یکشنبه، 06 شهریور 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، صد و شانزدهمین برنامه «فیلم و گپ» باغ کتاب به نمایش و نقد پیرامون فیلم «ریو براوو» به کارگردانی هاوارد هاکس و محصول سال 1959 سینمای آمریکا برگزار می‌شود. «ریو براوو» فیلمی 141 دقیقه‌ای در ژانر وسترن است. این فیلم در روز چهارشنبه 9 شهریور ماه از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب نمایش داده می‌شود. سعید قطبی‌زاده، منتقد و مدرس سینما نیز به نقد و تحلیل فیلم خواهد پرداخت.
فیلم «ریو براوو» درباره «چنس»، کلانتر شهری کوچک در ایالت تگزاس است. او که یکی از افراد شرور شهر به نام «جو» را به جرم قتل فردی بی‌گناه دستگیر کرده، مصمم است تا رسیدن مارشال ایالتی جو را در زندان نگه دارد در حالی که گروهی از یاغی‌های شهر با حمایت برادر ثروتمند جو قصد فراری دادن او را دارند. در این مسیر پر چالش تنها دود که فردی دائم الخمر و استامپی که فردی لنگ است را در کنار خود دارد. 
فیلم «ریو براوو» در فهرست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما در ژانر وسترن قرار دارد و توانسته است جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر مانند گلدن گلوب دریافت کند.
فیلم و گپ از برنامه‌های فرهنگی باغ کتاب است که با هدف نمایش و نقد فیلم‌های مطرح کلاسیک سینمای جهان هر چهارشنبه در سالن شماره 8 این مجموعه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌‌توانند برای‌ خرید بلیت از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/386 اقدام کنند.
 

تصاویر
  • «ریو براوو» شاهکاری از کارگردان عصر طلایی هالیوود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: