خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کارگاه یک روزه‌ی «جهان‌های موازی»؛ آموزش کیهان‌شناسی برای همه
 

کارگاه یک روزه‌ی «جهان‌های موازی»؛ آموزش کیهان‌شناسی برای همه

کارگاه یک روزه‌ی «جهان‌های موازی» با همکاری مشترک باغ کتاب تهران و مرکز علم «گند مینا» برگزار می‌شود.
چهارشنبه، 02 شهریور 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، کارگاه یک روزه‌ی «جهان‌های موازی» با همکاری باغ کتاب تهران و مرکز علم «گنبد مینا» روز جمعه 4 شهریور ماه از ساعت 9:30 تا 14:30 در مرکز علم «گنبد مینا» برگزار می‌شود. 
بحث وجود جهان‌های موازی و نظریه‌های چندجهانی از دیرباز مورد توجه اندیشمندان مختلف بوده و از زمان یونان باستان افرادی همچون «آناکسیماندر» و «دموکریتوس» به این موضوع علاقه نشان داده‌اند. در ایران نیز دانشمندانی چون ابن سینا و ابوریحان بیرونی تحلیل‌هایی درمود آن داشته‌اند. 
در این کارگاه یک روزه نظریه‌های چندجهانی را در فیزیک معاصر و بسیاری از نظریه‌های مرتبط با آن همچون نظریه تورم، نظریه ریسمان، مکانیک کوانتوم و حتی ابعاد چندجهانی در ریاضیات بررسی می‌شوند. 
مدرس این کارگاه خانم «دکتر نرگس فتحعلیان» مدرس دانشگاه، دکتری فیزیک، کارشناس ارشد فلسفه علم، مروج علم و نویسنده و مترجم کتاب‌های علمی دانشگاهی هستند. 
کارگاه «جهان‌های موازی» از سری کارگاه‌های «کیهان‌شناسی برای همه» است که تا 25 شهریور ماه هر جمعه در مرکز علم «گنبد مینا» برگزار خواهد شد. 
برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به استوری‌های صفحه اینستاگرام «باغ کتاب» یا بخش «رویدادها» در سایت «باغ کتاب» به آدرس event.bagheketab.com  مراجعه کنید.
 

تصاویر
  • کارگاه یک روزه‌ی «جهان‌های موازی»؛ آموزش کیهان‌شناسی برای همه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: