خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

با نمایش خلاق و قصه‌خوانی مهمان باغ کتاب باشید
 

با نمایش خلاق و قصه‌خوانی مهمان باغ کتاب باشید

با تماشای نمایش خلاق و شنیدن قصه در جشن پنجمین سالروز افتتاح فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب شرکت کنید.
یکشنبه، 12 تیر 1401 | Article Rating

پنجمین سالروز افتتاح فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب روز چهارشنبه 15 تیرماه در این مجموعه برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی «بوکتاب» در این مراسم «جمال‌الدین اکرمی» با صورتک‌های مقوایی‌اش در آستانه‌ی بزرگداشت «مهدی آذریزدی»، روز ملی ادبیات کودک و همچنین پنجمین سالروز فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب به این مجموعه فرهنگی می‌آید تا با بچه‌ها قصه بخواند و برای آن‌ها نمایش خلاق اجرا کند.
اکرمی نویسنده، تصویرگر و شاعر ادبیات کودک و نوجوان است. او فعالیت‌های خود را به عنوان مربی نقاشی در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان آغاز کرده و مجموعه «دوباره نگاه کن» از مهم‌ترین دستاوردهای او در آن سال‌هاست.
نخستین اثر اکرمی در سال 1368 منتشر شده است و از آثار او در زمینه‌ی شعر و داستان می‌توان به «بنفشه و جنگل»، «فاخته تنها»، «علی کوچولو»، «نخلی برای تو»، «نشان دلبری»، «به خاطر دوستی»، «آواز باران»، «عمو نوروز»، «ترانه‌های مهتاب» و...» اشاره کرد. 
علاقه‌مندان به قصه و نمایش می‌توانند چهارشنبه 15 تیرماه ساعت 18 به باغ کتاب به نشانی بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، بعد از متروی حقانی، خروجی کتابخانه‌ی ملی، بلوار کتابخانه‌ی ملی، فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب مراجعه کنند.
 

تصاویر
  • با نمایش خلاق و قصه‌خوانی مهمان باغ کتاب باشید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: